Електронне декларування

Щороку починаючи з 01 січня починається щорічня декларування. Декларують доходи і майно не лише вищі посадові особи державної влади, ОМС, держслужбовці. Посадовці бюджетних установ також зобов’язані на сайті НАЗК заповнювати електронну декларацію.

Коло осіб декларантів визначає абзац п’ятнадцятий частини першої статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700).
Подання електронних декларацій обов’язкове для посадових осіб бюджетних установ, оскільки їх прирівняли за законом до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону № 1700).
Посадовими особами бюджетної установи є не лише керівник установи і його заступники. До них відносимо осіб, які за своєю посадою виконують адміністративно-господарські або організаційно-розпорядчі функції. Це керівники структурних підрозділів (відділів, секторів), їх заступники, особи, які керують ділянками робіт тощо.
Подання електронних декларацій розповсюджується не на всіх посадових осіб бюджетних установ. Частиною п’ятою статті 45 Закону № 1700 визначено перелік осіб, які звільнені від обов’язку подавати е-декларацію
Якщо після вивчення положення про установу чи структурний підрозділ все ж залишилося питання, чи є посадова особа бюджетної установи декларантом, готуємо індивідуально офіційний запит до Національного агентства з питань запобігання корупції з зазначеного питання.
Електронна декларація посадовими особами подається: перед призначенням на відповідну посаду (подає претендент); щорічно — до 1 квітня наступного року (за минулий рік); перед звільненням — за період, не охоплений раніше поданими деклараціями; після звільнення — до 1 квітня наступного року (за минулий рік, у якому особа звільнилась чи переведена на іншу посаду, яка не зобов’язує декларувати дохід і майно); після притягнення до відповідальності за неподання, несвоєчасне подання або подання з недостовірними даними е-декларації — обов’язкове подання електронних декларацій з достовірними відомостями.
Окрім цього, посадова особа бюджетної установи зобов’язана інформувати про суттєві зміни у майновому стані протягом року. Тобто протягом 10 днів після отримання доходу чи купівлі майна на суму, еквівалентну чи більшу за 50 розмірів прожиткових мінімумів для працездатних осіб на початок року, особа має надіслати повідомлення про зміни у майновому стані (форма змін). Якщо таких суттєвих змін 2 чи 3, після кожної зміни слід подавати відповідне повідомлення. Його подають аналогічно е-декларації.
Підготовка до подання е-декларації.
Першим кроком для подання е-декларації є отримання електронного цифрового підпису (ЕЦП) в акредитованому центрі сертифікації ключів. Якщо посадова особа його має, їй слід перевірити, чи не сплинув строк дії.
Вхід на портал можливий після застосування ЕЦП на веб-сторінці portal.nazk.gov.ua/login: обираємо з випадаючого списку назву акредитованого центру сертифікації ключів, який видав ЕЦП; зчитуємо з носія приватний ключ — файл Key-6.dat; вводимо до цього файлу пароль.
Щоб електронна декларація стала доступна, у вікні, що відкриється, зазначаємо: своє прізвище, ім’я, по батькові; код ІПН; індивідуальну електронну поштову скриньку, до якої лише у вас є доступ і вона не зареєстрована на установу; номер особистого мобільного телефону (не службового).
Для подання електронної декларації відкриваємо у своїй скриньці лист, який надійшов від системи, та підтверджуємо реєстрацію на порталі НАЗК. Знову входимо у систему з допомогою ЕЦП і вже потрапляємо в електронний кабінет. На вкладці «Мої документи» обираємо і відповідно: нова декларація; нове повідомлення про суттєві зміни в майновому стані. Перш ніж розпочати заповнення електронної декларації, рекомендуємо уважно перечитати загальні методичні настанови, які пропонує система, ставимо галочку у відповідній комірці, що ознайомились, і натискаємо на вже активну кнопку «Перейти до заповнення форми». Після цього починаємо заповнювати е-декларацію.

Мобільна версія | Повна версія
Ви тут

Наші партнери:

Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ №5 - 1300,713 тис.грн.
В дошкільні навчальні заклади міста придбано дитячі меблі - 1115,800 тис.грн.
Придбано меблі в ЗОШ №2 - 120,000 тис.грн. 
Придбано меблі, мультимедійне обладнання та 10 комп’ютерів в ЗОШ №5 - 134,0 тис.грн
Придбано офісне обладнання для Центру надання адміністративних послуг - 221,298 тис.грн.
Придбано в пологове відділення ЦРБ медичне обладнання - 563,000 тис.грн.
Придбано для Палацу культури «Хімік» сучасну звукову апаратуру - 599,732 тис.грн.
Капітальний ремонт спортивної зали ЗОШ №2 - 1506,016 тис.грн.
Капітальний ремонт ЗОШ №2 - 8989,680 тис.грн.
Капітальний ремонт по заміні алюмінієвих вітражів на енергозберігаючі в будівлі Палацу культури «Хімік» - 1513,099 тис.грн.
Капітальний ремонт центральної міської бібліотеки - 1273,151 тис.грн.
Капітальний ремонт частини пологового відділення ЦРЛ - 4608,706 тис.грн.
Побудовано спортивний майданчик зі штучним покриттям - 2378,087 тис.грн.
Молодіжному центру «KOMORA» на базі центральної міської бібліотеки закуплено меблі та обладнання - 231,240 тис.грн.
Отримано в ЦНАП дитячий куточок для відвідувачів з дітьми, кейс “Мобільний Офіс”.
Придбано меблі, медичне обладнання, пральна, прасувальна та сушильна машини для ЦРЛ – 697,023 тис.грн.
Придбано 2 дефібрилятори, 8 апаратів штучної вентиляції легенів з ручним приводом для КНП «ПЦПМСД» - 127,520 тис.грн.

 

 

 

Придбано 60 комп’ютерів, 3 інформаційні кіоски, меблі, медтехніка, тренажери для фізіотерапевтичного відділення Перво-майської ЦРЛ, капітальний ремонт відділення – 4045,245 тис.грн.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Проведено тренінги в рамках проекту «Розвиток партисипативної демократії в м.Первомайський» - 27,902 тис.грн.

 

  

 

 

 

 

 

 

Капітальний ремонт групи в ДНЗ № 5 - 506,683 тис.грн.

Капітальний ремонт групи в ДНЗ № 10 - 365,924 тис.грн.
Улаштовано спортивний майданчик з вуличними тренажерами - 217,137 тис.грн

  

 

 



 

Підтримка впровадження та розвитку громадського бюджету - 32,000 тис. грн.

 

 

 

 

 

Встановлено 30 (тридцять) камер відеоспостереження - 262,078 тис.грн.

 

 


  

 

Проект ЄС «Угода мерів – Схід» 

 

 


  

 

Розробка планів місцевого економічного розвитку для підписантів Ініціативи ЄС «Мери за Економічне Зростання» (M4EG)