Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Первомайської міської ради «Про затвердження Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади м. Первомайський»

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Первомайської міської ради «Про затвердження Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади м. Первомайський»згідно з Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»

I. Визначення проблеми

            З метою встановлення єдиних вимог до порядку списання комунального майна, яке заходяться на балансах підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади м. Первомайський, та застосовується при списанні об'єктів незавершеного будівництва, матеріальних активів, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), інших необоротних матеріальних активів, відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», виникла необхідність в розробленні Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади
м. Первомайський.

 Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб'єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

-

 

II. Цілі державного регулювання

            Проект є нормативно - правовим актом, який спрямований на удосконалення правового регулювання щодо списання комунального майна територіальної громади м. Первомайський.

            Даний регуляторний акт приймається з метою досягнення наступних цілей:

-       чітке визначення  порядку списання об’єктів комунальної власності у відповідності з вимогами чинного законодавства.

-       підвищення прозорості дій міської ради та балансоутримувачів комунального майна при вирішенні питань, пов’язаних із списанням об’єктів комунальної власності шляхом встановлення конкретного порядку;

-       забезпечення ефективного використання майна комунальної власності;

-       відкритість процедури розгляду питань, пов’язаних з об’єктами комунальної власності;

-       забезпечення доступності інформації про порядок списання об’єктів комунальної власності.

 III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

 Залишити без змін та в попередній редакції існуюче «Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади м. Первомайський», яке було прийнято рішенням Первомайської міської ради від 24.05.2012 №428-27/6,  не дозволить досягнути цілей державного регулювання, оскільки ситуація  щодо порядку списання майна залишиться без змін.

Альтернатива 2

Прийняття запропонованого регуляторного акта. Ця альтернатива є актуальною та адекватною ситуації, що склалася, та досягає завдань регулювання. В термін з моменту прийняття «Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади м. Первомайський», відбулися зміни у  законодавстві. Розроблення нового Положення буде відповідати чинному законодавству.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Невідповідність окремих пунктів «Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади
м. Первомайський», яке було прийнято рішенням Первомайської міської ради від 24.05.2012 №428-27/6 вимогам чинного законодавства

Альтернатива 2

Чітке визначення  порядку списання об’єктів комунальної власності у відповідності з вимогами чинного законодавства.

 Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Врегульований порядок списання об’єктів комунальної власності

Відсутні

Альтернатива 2

Можливість громадського контролю

Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Врегульований порядок списання об’єктів комунальної власності

Відсутні

Альтернатива 2

 Створення сприятливих умов для оновлення основних фондів суб'єктами господарювання та підвищення ефективності господарської діяльності суб'єктів господарювання

 Не передбачаються

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Розроблення проекту «Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади м. Первомайський» є єдиним оптимальним способом у досягненні зазначених цілей.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми.

            Вказані проблеми плануються розв’язати шляхом прийняття рішення міської ради «Про затвердження Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади м. Первомайський».

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Реалізація регуляторного акта не потребує додаткових фінансових, матеріальних та інших витрат ані від органів влади, ані від суб’єктів господарювання.

VII.Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акту не обмежений. Зазначене Положення може переглядатись, доповнюватись за необхідністю згідно з чинним законодавством. У разі виникнення потреби, у зв’язку зі зміною чинного законодавства України та  підсумками аналізу відстеження його результативності, вноситимуться, зміни до запропонованого регуляторного акта.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

З  метою  відстеження  результативності  цього  регуляторного  акта  визначено  наступні головні показники:

-          підвищення якісного впливу на забезпечення найбільш ефективних шляхів використання комунального майна (відчуження та передача майна, яке пропонувалося до списання);

-          підвищення ефективності використання комунального майна;

-          створення сприятливих умов для оновлення основних фондів суб'єктами господарювання та підвищення ефективності господарської діяльності суб'єктів господарювання;

-          забезпечення контрольованості та прозорості списання об'єктів комунальної власності суб'єктами господарювання, установами (організаціями);

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Для здійснення відстеження результативності регуляторного акту планується використання лише статистичних показників.  

Базове відстеження результативності регуляторного акта проведено на етапі його підготовки, до набрання чинності цього регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проведено не раніше ніж через рік після набрання ним чинності, але не пізніше 2 років з дня набрання чинності регуляторного акту.

Періодичне відстеження результативності буде здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

 

Начальник відділу з питань управління
об’єктами комунальної власності                                                                     Т.І. Стещенко

Мобільна версія | Повна версія
Ви тут

Контакти

ПЕРВОМАЙСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Тел/факс: (05748) 3-21-41
E-mail: pervomaisky@ukr.net
Адреса: просп. 40 років Перемоги, 1,
м.Первомайський, Харківська обл.,
Україна, 64102

 

 

За повного або часткового використання матеріалів посилання на сайт (для Інтернет-видань гіперпосилання) обов'язкове

 

Ми живемо в Україні!

Відвідувачі

191269
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Вся статистика
3
192
1130
188813
7835
6495
191269

Ваш IP: 54.166.141.12
Server Time: 2018-06-22 01:02:03
Счетчик joomla