М-ТЕСТ

М-ТЕСТ 
малого підприємництва (М-Тест)

 1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у січні 2018 року.

 

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

1.

 

 

Основні результати консультацій (опис):

Доведення до відома присутніх розрахунки та обґрунтування нагальної необхідності внесення змін до діючого Положення в частині приведення  до вимог антімонопольного комітету.

При розробці проекту регуляторного акта враховано думку суб’єктів господарювання, керівників бюджетних та комунальних підприємств та установ, представників управління економіки, фінансового управління, громадських організацій щодо  вимог антімонопольного комітету. 

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

- кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання: 48 (одиниць), з яких 48 належать до суб’єктів мікропідприємництва, тобто їх питома вага складає 100 %.

3. Розрахунок витрат суб’єктів мікропідприємництва на виконання вимог регулювання

№ п/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

0,0

0,0

0,0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0,0

0,0

0,0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали) 

0,0

0,0

 

0,0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0,0

0,0

0,0

5

Інші процедури (уточнити)

-

-

-

6

Разом, гривень 

0,0

Х

0,0

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

63

8

Сумарно, гривень 

 48*0,0=0,0грн.

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Розрахунок вартості 1 людино-години:

Для розрахунку використовується розмір мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2018 року – 3723,00 грн. У погодинному визначенні розмір становить 22.16 грн. (ст. 8 Закону України від 21.12.2016 р. N 1801-VIII).

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Витрати часу на отримання інформації про регуляторний акт (пошук рішення на Інтернет-сторінці міської ради), отримання необхідної форми для звітування.

Стосується 100% суб’єктів.

 

 

 

Оціночно: 0,25 годин

 

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

(заява, погодження, проектно- кошторисна документація)

Стосується 100% суб’єктів.

Оціночно: 0,5 годин х12=6 год.

 

11

Процедури офіційного звітування

Витрати часу на отримання інформації про звіт щодо регуляторного акту, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти,  та місця звітності

Стосується 100% суб’єктів

 

Витрати часу на заповнення форми договору:

Стосується 100% суб’єктів

 

Витрати часу на передачу звітної форми:

Стосується 100% суб’єктів

 

 

Оцінка витрат часу на коригування (оцінка природного рівня помилок):

 

 

 

 

Оціночно: 0,5 години

 

Оціночно: 1 година

 

 

Оціночно: природний рівень - 5% від загальної кількості

 

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

-

13

Інші процедури (звернення до установи банку)

Оціночно: 0,25 годин 

14

Разом, гривень

48 суб’єктів * 8,0 годин * 22.16 грн. =8509,44грн.

15

Сумарно з урахуванням виправлених похибок, гривень

 

8509,44грн+5%=8934,91грн.

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів підприємництва на виконання регулювання

0,0 грн.

(дані рядка 8 пункту 3 М-тесту)

0,0 грн.

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

8934,91 грн. (дані рядка 15 пункту 3)

 44674,56грн.

3

Сумарні витрати суб’єктів підприємництва на виконання
запланованого  регулювання

 8934,91 грн. (сума рядків 1 та 2 цієї таблиці)

  44674,56грн. (сума рядків 1 та 2 цієї таблиці)

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

667,20 грн. (дані з таблиці “Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів підприємництва” М-тесту)

3336,00 грн.

(дані з таблиці “Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів підприємництва” М-тесту)

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

 

 

 9602,11 грн.

(сума рядків 3 та 4 цієї таблиці)

 48010,56 грн.

(сума рядків 3 та 4 цієї таблиці)

 

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.

Даними змінами надана можливість суб’єктам господарювання витрачені кошти на здійснення невід’ємних поліпшень зараховувати в рахунок орендної плати або в майбутньому при приватизації об’єкта оренди, а також відповідно Постанови Кабінету Міністрів України  зменшити витрати на оплату за орендоване майно в 2 рази.

Первомайська міська рада не має повноважень щодо встановлення пом’якшувальних заходів з адміністративних процедур з регулювання. Застосування даних заходів можливе тільки за умов внесення змін до чинного законодавства України.

 

 

Заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів                                                                                                 В.О. Сторожев

Мобільна версія | Повна версія

Наші партнери:

Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ №5 - 1300,713 тис.грн.
В дошкільні навчальні заклади міста придбано дитячі меблі - 1115,800 тис.грн.
Придбано меблі в ЗОШ №2 - 120,000 тис.грн. 
Придбано меблі, мультимедійне обладнання та 10 комп’ютерів в ЗОШ №5 - 134,0 тис.грн
Придбано офісне обладнання для Центру надання адміністративних послуг - 221,298 тис.грн.
Придбано в пологове відділення ЦРБ медичне обладнання - 563,000 тис.грн.
Придбано для Палацу культури «Хімік» сучасну звукову апаратуру - 599,732 тис.грн.
Капітальний ремонт спортивної зали ЗОШ №2 - 1506,016 тис.грн.
Капітальний ремонт ЗОШ №2 - 8989,680 тис.грн.
Капітальний ремонт по заміні алюмінієвих вітражів на енергозберігаючі в будівлі Палацу культури «Хімік» - 1513,099 тис.грн.
Капітальний ремонт центральної міської бібліотеки - 1273,151 тис.грн.
Капітальний ремонт частини пологового відділення ЦРЛ - 4608,706 тис.грн.
Побудовано спортивний майданчик зі штучним покриттям - 2378,087 тис.грн.
Молодіжному центру «KOMORA» на базі центральної міської бібліотеки закуплено меблі та обладнання - 231,240 тис.грн.
Отримано в ЦНАП дитячий куточок для відвідувачів з дітьми, кейс “Мобільний Офіс”.
Придбано меблі, медичне обладнання, пральна, прасувальна та сушильна машини для ЦРЛ – 697,023 тис.грн.
Придбано 2 дефібрилятори, 8 апаратів штучної вентиляції легенів з ручним приводом для КНП «ПЦПМСД» - 127,520 тис.грн.

 

 

 

Придбано 60 комп’ютерів, 3 інформаційні кіоски, меблі, медтехніка, тренажери для фізіотерапевтичного відділення Перво-майської ЦРЛ, капітальний ремонт відділення – 4045,245 тис.грн.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Проведено тренінги в рамках проекту «Розвиток партисипативної демократії в м.Первомайський» - 27,902 тис.грн.

 

  

 

 

 

 

 

 

Капітальний ремонт групи в ДНЗ № 5 - 506,683 тис.грн.

Капітальний ремонт групи в ДНЗ № 10 - 365,924 тис.грн.
Улаштовано спортивний майданчик з вуличними тренажерами - 217,137 тис.грн

  

 

 



 

Підтримка впровадження та розвитку громадського бюджету - 32,000 тис. грн.

 

 

 

 

 

Встановлено 30 (тридцять) камер відеоспостереження - 262,078 тис.грн.

 

 


  

 

Проект ЄС «Угода мерів – Схід» 

 

 


  

 

Розробка планів місцевого економічного розвитку для підписантів Ініціативи ЄС «Мери за Економічне Зростання» (M4EG)