Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Первомайської міської ради за І півріччя 2019 року

За перше півріччя 2019 року до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло 464 звернення громадян, що на 2,9% більше ніж за перше півріччя 2018 рік (451 звернення). З метою створення сприятливих умов для реалізації фізичними особами прав на отримання адміністративних послуг, відповідно до п.6 ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги» , повноваження щодо реєстрації та розгляду відповідних звернень громадян були передані до центру надання адміністративних послуг .Із загальної кількості звернень 118 подано на особистому прийомі керівництву міської ради. Як і раніше, серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку (пенсіонери).
У зверненнях було порушено 464 різноманітних питання. Більшість порушених питань складають питання:
- комунального господарства (55% від загальної кількості звернень). Основні із них – це: встановлення на безкоштовній основі газового лічильника в квартирі, ремонт покрівель, повернення коштів з рахунків АК «Харківобленерго», від’єднання від центрального теплопостачання в багатоквартирних будинках, та інші.
- соціальної політики (9,9%): надання матеріальної допомоги, роз’яснення стосовно пільг.
- аграрної політики та земельних відносин (9,1%): виділення, встановлення меж земельних ділянок.
- житлові питання – 3,2%: виділення житла, поліпшення житлових умов;
- регіональної політики, підприємництва та будівництва, (1,7%): збереження та подальша експлуатація перепланованих квартир, присвоєння поштової адреси;
- інші (21,1%), серед яких переважають скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.
Протягом звітного періоду у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, спостерігається збільшення кількості звернень громадян до Урядової «гарячої лінії» (153 проти 78). Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги
Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови № 96 від 01.12.2016 року «Про організацію прийому громадян посадовими особами Первомайської міської ради та її виконавчих органів» та розпорядженням №123 від 24.06.2019 року «Про організацію виїзного прийому громадян міським головою та посадовими особами Первомайської міської ради та її виконавчих органів», міським головою та його заступниками здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Графіки прийому доводяться до відома громадян через засоби масової інформації. За результатами особистих прийомів надаються доручення структурним підрозділам щодо вирішення порушених питань, з подальшим інформуванням заявників та міського голови про результати розгляду.
Згідно Закону України № 577  від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» рішенням 26 сесії 7 скликання Первомайської міської ради № 440-26/7 від 26.01.2017 року затверджено «Положення про електроні петиції в Первомайській міській ради та її виконавчих органах». За перше півріччя 2019 року електронні петиції до виконавчого комітету Первомайської міської ради не надходили

Звернення, пропозиції, скарги можна надсилати:
- на поштову адресу: 64102, м.Первомайський, пр-т 40 років Перемоги,1
- на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- за телефоном: (05748)35105 (відповідальна особа – Прилипко Ірина Юріївна)