Громадянам | Звернення громадян | Робота зі зверненнями громадян | Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Первомайської міської ради за 2019 рік
Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Первомайської міської ради за 2019 рік

За 2019 рік до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло 974 звернення громадян, що на 14% більше ніж за 2018 рік (850 звернення). Як і раніше, серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку (пенсіонери).
У зверненнях було порушено 974 різноманітних питань. Більшість порушених питань складають питання:
- комунального господарства (55% від загальної кількості звернень). Основні із них – це: встановлення на безкоштовній основі газового лічильника в квартирі, від’єднання від центрального теплопостачання в багатоквартирних будинках, ремонт покрівель, відновлення роботи ліфтів, , та інші.
- соціальної політики (8,8%): надання матеріальної допомоги, роз’яснення стосовно пільг.
- аграрної політики та земельних відносин (8, %): виділення, встановлення меж земельних ділянок.
- житлові питання – 4,5 %: виділення житла, поліпшення житлових умов.
- регіональної політики, підприємництва та будівництва - (4,8%): збереження та подальша експлуатація перепланованих квартир;
- інші (23%), серед яких є скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.
Протягом звітного періоду кількість звернень громадян що надійшли до Урядової «гарячої лінії» становить 339 звернення
Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови № 55 від 28 березня 2019 року, міським головою та його заступниками здійснюються особисті прийоми громадян. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Графіки прийому доводяться до відома громадян через офіційний сайт міської ради та на стендах. За результатами особистих прийомів надаються доручення структурним підрозділам щодо вирішення порушених питань, з подальшим інформуванням заявників та міського голови про результати розгляду
Згідно Закону України № 577 від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» рішенням 26 сесії 7 скликання Первомайської міської ради № 440-26/7 від 26.01.2017 року затверджено «Положення про електроні петиції в Первомайській міській ради та її виконавчих органах». За звітній період до виконавчого комітету Первомайської міської ради електронних петицій не надходило.
Звернення, пропозиції, скарги можна надсилати:
- на поштову адресу: 64102, м.Первомайський, пр-т 40 років Перемоги,1
- на електронну адресу: pervomaisky@ukr.net
- за телефоном: (05748)35105 (відповідальна особа – Прилипко Ірина Юріївна)

 
 
Переглядів: 711
Дата публікації: 17:31 19.02.2020
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>