Довідка «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Первомайської міської ради
за І півріччя 2021 року»
Рішенням виконавчого комітету Первомайської міської ради від 28.04.2021 року будо затверджено Порядок роботи зі зверненнями громадян у Первомайській міській раді та її виконавчих органах (далі-Порядок).
За І півріччя 2021 року до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло 251 звернення громадян, що на 23% більше ніж за аналогічний період 2020 року (193 звернення). Як і раніше, серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку (пенсіонери). За вказаний період надійшло 39 колективних звернень громадян. 60,6% звернень було подано заявниками жіночої статі.
У зверненнях було порушено 251 питання. Більшість порушених питань складають питання:
- комунального господарства (40,6% від загальної кількості звернень). Основні із них – це: встановлення на безкоштовній основі газового лічильника в квартирі, ремонт покрівель, повернення коштів з рахунків АК «Харківобленерго», від’єднання від центрального теплопостачання в багатоквартирних будинках, та інші;
- житлові питання – 14,4%: виділення житла, поліпшення житлових умов;
- аграрної політики та земельних відносин (4,12%): виділення, встановлення меж земельних ділянок;
- охорона здоров’я -3,7%
- соціальна політика, соціальний захист населення - 2,47%;
- інші (28,4), серед яких переважають скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.
Протягом звітного періоду кількість звернень громадян що надійшли до Урядової «гарячої лінії» становить 48 звернень, що на 15 менше ніж за І півріччя 2020 року.
Розпорядженням міського голови №14 від 12 січня 2021 року затверджено графіки особистих прийомів громадян міським головою, його заступниками, старостами сіл територіальної громади (в тому числі виїздні прийоми). У зв’язку з запровадженням обмежувальних заходів тимчасово було призупинено проведення особистих прийомів міським головою та заступниками міського голови. Натомість активно використовувались електронні засоби комунікацій з громадянами міста. З 01.01.2020 року на сайті Первомайської міської ради та її виконавчих органів запроваджено сервіс подання електронного звернення. За І півріччя 2021 року таких звернень надійшло – 10.
У виконавчому комітет Первомайської міської ради працює пункт безкоштовної юридичної допомоги громадянам. За І півріччя 2021 року ним надано кваліфіковану правову допомогу 84 громадянам.
Згідно Закону України № 577 від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» рішенням 26 сесії 7 скликання Первомайської міської ради № 440-26/7 від 26.01.2017 року затверджено «Положення про електроні петиції в Первомайській міській ради та її виконавчих органах». За звітній період до виконавчого комітету Первомайської міської ради жодної петиції не надходило.