ІНФОРМАЦІЯ ПРО УПРАВЛІННЯ, КОНТАКТИ

Повне найменування: Управління соціального захисту населення Первомайської міської ради Харківської області

Адреса юридична: 64102, Харківська область, Лозівський район, м. Первомайський, 4 мікрорайон, буд. 21

E-mail: uszn@pervom-rada.gov.ua

Графік роботи:

понеділок-четвер:

початок роботи - 8 год. 00 хв.;

закінчення роботи  - 17 год.15 хв.;

перерва на обід з 12 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.;

п’ятниця:

початок роботи - 8 год. 00 хв.;

закінчення роботи - 15 год. 00 хв., без перерви на обід;

субота, неділя

вихідні дні

Начальник управління:  Тарасова Наталія Вікторівна, тел. (05748) 3-50-15.

Особистий прийом громадян Начальника  управління  - щовівторка з 8.00 год. до 12.00 год., з 13.00 год. до 17.00 год.

Номера телефонів, напрямки роботи відділів та служб:

 

 

Приймальня

"гаряча лінія" управління

(05748) 3-50-15

Інформатор

- консультування з питань призначення державних допомог та компенсацій;

- прийом документів від внутрішньо переміщених осіб для призначення допомоги на проживання у разі зміни персональних даних або складу сім’ї

(05748) 3-42-95

Відділ бухгалтерського обліку

та звітності

- перерахування коштів, виділених для виплати усіх видів державних соціальних допомог, компенсацій та інших видів соціальної підтримки населення

(05748) 3-50-15

Відділ праці та

соціальних зв’язків

- реалізація державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення;

- повідомна реєстрація колективних договорів;

- соціальна та професійна адаптація осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, членів їх сімей, членів сімей загиблих/померлих Захисників та Захисниць України;

- запобігання домашньому насильству;

- виконання програм і заходів щодо протидії торгівлі людьми, забезпечення рівності прав чоловіків та жінок;

- видача посвідчень батькам та дітям багатодітних сімей;

- сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури

(05748) 3-50-15

Відділ координації

соціальної роботи

- встановлення статусу ветерана праці, учасника війни, особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого/померлого ветерана війни, Захисника та Захисниці України, жертви нацистських переслідувань, учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
- забезпечення санаторно-курортним лікуванням пільгової категорії громадян;
- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- направлення на реабілітацію дітей з інвалідністю;
- взяття на облік внутрішньо переміщених осіб;
- компенсація витрат власникам житла за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб;
- призначення допомог, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- призначення компенсацій та одноразових допомог особам з інвалідністю, ветеранам війни згідно чинного законодавства;
- соціальний захист бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
- надання одноразової допомоги на поховання за рахунок коштів місцевого бюджету;
- відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни;
- організація надання соціальних послуг мешканцям громади, в т.ч. обслуговування громадян територіальним центром соціального обслуговування та центром соціальних служб;
- влаштування осіб похилого віку та осіб з інвалідністю до будинків-інтернатів області;
- встановлення опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена

(05748) 3-40-85

(05748) 3-41-92

Відділ призначення

соціальних допомог

-призначення державних соціальних допомог та компенсацій;
-проведення перерахунків всіх видів державних соціальних допомог при зміні прожиткового мінімуму та інших випадках, передбачених законодавством;
-видача посвідчень отримувачам державних соціальних допомог особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію

(05748) 3-42-95

 

Відділ виплат

- прийом громадян з питань виплати соціальних допомог та компенсацій;
- видача довідок про доходи та за іншими формами отримувачам допомог та компенсацій

(05748) 3-42-95

Служба державних

соціальних інспекторів

- здійснення контролю за цільовим використанням коштів, виділених для надання державної соціальної допомоги та інших видів соціальної підтримки;
- проведення обстеження заявника/сім’ї та складання відповідного акту (за потребою);
- складання актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи для призначення житлової субсидії;
- проведення обстеження сім’ї та складання актів для підтвердження факту спільного проживання

(05748) 3-42-95

  • Соціальний паспорт 2024 р.
Переглядів: 581
Всього переглядів вкладених ресурсів: 1375
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>