Продовжуємо звітувати про те, що зроблено у місті під керівництвом Миколи Бакшеєва за п'ять років: ПРОЗОРІСТЬ ТА ПІДЗВІТНІСТЬ ВЛАДИ
Продовжуємо звітувати про те, що зроблено у місті під керівництвом Миколи Бакшеєва за п\

Продовжуємо звітувати про те, що зроблено у місті під керівництвом Миколи Бакшеєва за п'ять років: ПРОЗОРІСТЬ ТА ПІДЗВІТНІСТЬ ВЛАДИ

Микола Бакшеєв: «Ми залучаємо громаду до бюджетного процесу, до роботи над стратегічними документами та плануванням. Розповідаємо про зроблене, інформуємо про плани. Відповідаємо на запитання та прислухаємось до пропозицій. І завжди закликаємо активістів співпрацювати з різних напрямків розвитку міста».

Найбільшим викликом на початку каденції в цьому напрямку був низький рівень інформатизації виконавчих органів міської ради. Була прокладена локальна мережа, замінене застаріле обладнання, підключено швидкісний інтернет, що спростило обмін даними та зробило можливим подальшу автоматизацію цього процесу.Це дозволило запровадити низку електронних сервісів:

– систему електронного документообігу «БінгоОфіс» (ведення реєстру громади, документування вхідної та вихідної кореспонденції, в т.ч автоматизація роботи з документами ЦНАП);



– систему бухгалтерського обліку «БінгоБаланс»;

– систему обліку та оприлюднення інформації «БінгоСайт».

Забезпечили повний та вільний доступ до інформації про всі закупівлі з використанням системи ProZorro.



Повністю оновлено офіційний сайт Первомайської міської ради, що покращило комфорт користувачів та відвідувачів.


Налагоджена практика вчасного публічного звітування про роботу міської влади, висвітлення новин, діяльності установ та підприємств.


Також запущено інформування мешканців на офіційній фейсбук­сторінці Первомайської міської ради та месенджерах.



Для покращення діяльності міської ради впровадили систему електронного голосування «Turning Technologies». Це спрощує процедуру голосування для депутатів, дає можливість автоматичного підрахунку голосів, публікації відомостей поіменного голосування. Тепер кожен може побачити, як проголосував за питання той чи інший депутат.



Твоє місто – твої зміни! Саме так ми долучаємо мешканців до співпраці.


Чотири роки в місті проводиться конкурс проєктів бюджету участі. Це дало можливість кожному мешканцю змінювати міський простір, втілювати у життя свої ідеї через створення проєктів для покращення міста. За цей час було реалізовано 14 проєктів Громадського бюджету на суму 510 тис.грн.



Також громада брала активну участь в обласному конкурсі мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє». Разом ми реалізували 27 мініпроєктів на суму 5 млн. 857 тис.грн.


Місто має численні позитивні практики взаємодії влади та громади:

– було проведено аукціон з капітального ремонту ліфтів, завдяки якому були відремонтовані ліфти на суму 2 206 247 грн.;

– жителі самі обирали дороги, які потрібно ремонтувати в першу чергу. За результатами голосування було відремонтовано дорожнє покриття на декількох ділянках вулиць;

– провели конкурс «Будинок найкращого благоустрою міста Первомайський»;



– первомайці самі визначали, де встановлювати камери відеоспостереження;



– запитували у громади, як поліпшити проспекти Культури та 40­річчя Перемоги.


До громадських ініціатив належить облаштування міського парку відпочинку та альпінарію біля міської бібліотеки. Активісти висаджують клумби та доглядають за ними. Проводять акції з прибирання та озеленення.


Мешканці міста розмальовують місто муралами, картинами в під’їздах та на автобусних зупинках.



Молодь створює власні лаунж­зони та проводить фестивалі молодіжних та вуличних культур.



Ми разом облаштовуємо спортивні та дитячі майданчики, дбаємо про красу та комфорт нашого міста.


Були запроваджені інноваційні практики цифрової взаємодії з громадою.

Зокрема впроваджені сервіси на платформи E­Dem.ua, яка спрямована на використання новітніх інформаційно­комунікаційних технологій, що допомагатимуть вдосконалювати якість врядування, покращать взаємодію влади і громадян та сприятимуть розвитку соціальних інновацій в місті.



Сервіс Петицій. Електронна петиція є одним з інструментів електронної демократії. Це колективне звернення в електронній формі до влади у вигляді тексту скарги та/або пропозиції. Сервіс дозволяє громадянам подавати петиції, голосувати за них, та отримувати відповіді від влади стосовно розгляду петиції та подальших дій.



Громадський бюджет – це можливість для кожного мешканця ініціювати власні та голосувати за інші важливі проєкти, кошти на які виділяють з місцевого бюджету. Для громадян платформа є ефективним способом подати ідею та своїм голосом особисто вирішити, на що саме спрямувати кошти місцевого бюджету.


Консультації з громадськістю. За допомогою сервісу можна проводити: консультації – оприлюднення варіанту вирішення питання з можливістю коментування; різного роду опитування та обговорення нормативно-­правових актів з можливістю їх коментування та надання пропозицій.



Сервіс Відкрите місто – створений для взаємодії мешканців з місцевою владою та комунальними підприємствами, а також для самоорганізації громадян. Він дає можливість створювати повідомлення про проблему, яке буде направлено у відповідну організацію для вирішення. Також сервісом передбачено можливість позначати «Корисні об’єкти» – це карта міста, на яку користувачі можуть наносити корисні об’єкти, як то: лікарні, ліцеї, парковки, туристичні об’єкти, зони безкоштовного Wi­Fi, пункти прийому батарейок, інше.



Микола Бакшеєв: «І таких здобутків  чимало. Все це – щоденна спільна робота. Наш рівень співпраці влади і міської громади – це рівень партнерства та довіри. Завдяки такій співпраці Первомайський стає затишним і комфортним. Це місто, в якому хочеться жити».



Далі буде...

Переглядів: 202
Дата публікації: 15:12 21.10.2020
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
План діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Первомайської міської ради та її виконавчог   30.11.2020
Звіт про виконання фінансового плану за 9 місяців 2020 року Комунальним некомерційним підприємством    30.11.2020
Фінансовий план Комунального некомерційного підприємства «Первомайський центр медико-санітарної допо   30.11.2020
Звіт про виконання фінансового плану Комунального некомерційного підприємства «Первомайський центр м   30.11.2020
Звіт про періодичне відстеження результативності рішення Первомайської міської ради від 13.09.2013р.   30.11.2020
Про затвердження стартової ціни та умов продажу об’єкта приватизації - громадського будинку за адрес   12.11.2020
Кількість запитів за жовтень 2020 року   09.11.2020
ЗВІТ про базове відстеження результативності проекту рішення виконавчого комітету Первомайської місь   03.11.2020
ЗВІТ про базове відстеження результативності проекту рішення виконавчого комітету Первомайської місь   03.11.2020
З В І Т про періодичне відстеження результативності рішення виконавчого комітету Первомайської міськ   02.11.2020
Посилання
 
 
 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік прийомуІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міськради Харківської областіПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіАрхів розпоряджень міського головиПротоколиПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політикаЗаконодавство про працю
Первомайська міська рада Харківської області >>>