Найбільшим викликом на початку каденції в цьому напрямку був низький рівень інформатизації виконавчих органів міської ради. Була прокладена локальна мережа, замінене застаріле обладнання, підключено швидкісний інтернет, що спростило обмін даними та зробило можливим подальшу автоматизацію цього процесу.Це дозволило запровадити низку електронних сервісів:
– систему електронного документообігу «БінгоОфіс» (ведення реєстру громади, документування вхідної та вихідної кореспонденції, в т.ч автоматизація роботи з документами ЦНАП);
– систему бухгалтерського обліку «БінгоБаланс»;
– систему обліку та оприлюднення інформації «БінгоСайт».
Забезпечили повний та вільний доступ до інформації про всі закупівлі з використанням системи ProZorro.
Повністю оновлено офіційний сайт Первомайської міської ради, що покращило комфорт користувачів та відвідувачів.
Налагоджена практика вчасного публічного звітування про роботу міської влади, висвітлення новин, діяльності установ та підприємств.
Також запущено інформування мешканців на офіційній фейсбуксторінці Первомайської міської ради та месенджерах.
Для покращення діяльності міської ради впровадили систему електронного голосування «Turning Technologies». Це спрощує процедуру голосування для депутатів, дає можливість автоматичного підрахунку голосів, публікації відомостей поіменного голосування. Тепер кожен може побачити, як проголосував за питання той чи інший депутат.
Чотири роки в місті проводиться конкурс проєктів бюджету участі. Це дало можливість кожному мешканцю змінювати міський простір, втілювати у життя свої ідеї через створення проєктів для покращення міста. За цей час було реалізовано 14 проєктів Громадського бюджету на суму 510 тис.грн.
Також громада брала активну участь в обласному конкурсі мініпроєктів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє». Разом ми реалізували 27 мініпроєктів на суму 5 млн. 857 тис.грн.
– було проведено аукціон з капітального ремонту ліфтів, завдяки якому були відремонтовані ліфти на суму 2 206 247 грн.;
– жителі самі обирали дороги, які потрібно ремонтувати в першу чергу. За результатами голосування було відремонтовано дорожнє покриття на декількох ділянках вулиць;
– провели конкурс «Будинок найкращого благоустрою міста Первомайський»;
– первомайці самі визначали, де встановлювати камери відеоспостереження;
– запитували у громади, як поліпшити проспекти Культури та 40річчя Перемоги.
Мешканці міста розмальовують місто муралами, картинами в під’їздах та на автобусних зупинках.
Молодь створює власні лаунжзони та проводить фестивалі молодіжних та вуличних культур.
Ми разом облаштовуємо спортивні та дитячі майданчики, дбаємо про красу та комфорт нашого міста.
Зокрема впроваджені сервіси на платформи EDem.ua, яка спрямована на використання новітніх інформаційнокомунікаційних технологій, що допомагатимуть вдосконалювати якість врядування, покращать взаємодію влади і громадян та сприятимуть розвитку соціальних інновацій в місті.
Сервіс Петицій. Електронна петиція є одним з інструментів електронної демократії. Це колективне звернення в електронній формі до влади у вигляді тексту скарги та/або пропозиції. Сервіс дозволяє громадянам подавати петиції, голосувати за них, та отримувати відповіді від влади стосовно розгляду петиції та подальших дій.
Громадський бюджет – це можливість для кожного мешканця ініціювати власні та голосувати за інші важливі проєкти, кошти на які виділяють з місцевого бюджету. Для громадян платформа є ефективним способом подати ідею та своїм голосом особисто вирішити, на що саме спрямувати кошти місцевого бюджету.
Консультації з громадськістю. За допомогою сервісу можна проводити: консультації – оприлюднення варіанту вирішення питання з можливістю коментування; різного роду опитування та обговорення нормативно-правових актів з можливістю їх коментування та надання пропозицій.
Сервіс Відкрите місто – створений для взаємодії мешканців з місцевою владою та комунальними підприємствами, а також для самоорганізації громадян. Він дає можливість створювати повідомлення про проблему, яке буде направлено у відповідну організацію для вирішення. Також сервісом передбачено можливість позначати «Корисні об’єкти» – це карта міста, на яку користувачі можуть наносити корисні об’єкти, як то: лікарні, ліцеї, парковки, туристичні об’єкти, зони безкоштовного WiFi, пункти прийому батарейок, інше.
Микола Бакшеєв: «І таких здобутків чимало. Все це – щоденна спільна робота. Наш рівень співпраці влади і міської громади – це рівень партнерства та довіри. Завдяки такій співпраці Первомайський стає затишним і комфортним. Це місто, в якому хочеться жити».
Далі буде...