7 протоколів – 7 адміністративних справ та 10 710 грн. штрафу, що вже сплачені до бюджету!
7 протоколів – 7 адміністративних справ та 10  710 грн. штрафу, що вже сплачені до бюджету!

7 протоколів – 7 адміністративних справ та 10 710 грн. штрафу, що вже сплачені до бюджету!

Інформація про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Первомайської міської ради щодо розгляду справ про адміністративні правопорушення.

За перший квартал адміністративною комісією при виконавчому комітеті Первомайської міської ради розглянуто 7 протоколів про адміністративні правопорушення та відповідно оформлено 7 адміністративних справ. За результатами розгляду протоколів, на винних осіб накладено штраф на загальну суму 10 710 грн., 9 860 грн. з яких особи добровільно сплатили до місцевого бюджету та за рішенням суду 850 грн., примусово через Первомайський міськрайонний відділ державної виконавчої служби.   

З них :

- Порушення «Правил державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів» (ст. 152 КУпАП)    - притягнуто до адміністративної відповідальності 4-х осіб, та  накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на загальну  суму 3740 грн. 00 коп.
-  Порушення « Правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами»  (ч. 2 ст. 156 КУпАП) порушення працівником підприємства (організації) притягнуто до адміністративної відповідальності 1-ну особу та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на   суму 6800 грн. 00 коп.

-Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв на виробництві»
 (ст. 179 КУпАП). Притягнуто до адміністративної відповідальності 2 особи, накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на загальну  суму 170 грн. 00 коп.
             Комісія має повноваження згідно зі статті 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення на розгляд адміністративних справ по тридцяти шести статтям Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Рішенням виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області № 39 від 27 січня 2021 року надано повноваження посадовим особам права на складання протоколів про адміністративні правопорушення, а саме:

1.       Посадових осіб відділу державного архітектурно-будівельного контролю та благоустрою території Первомайської міської ради, передбачених ст. ст. 96, 96-1 (крім частин 3-5), 152, 153, 154, 188-42 КУпАП.

2.       Старост сіл в межах Грушине, Високе, Калинівка, Караченців, Кашпурівка, Маслівка, Ржавчик, Радомислівка, передбачених ст. ст. 104, 150, 152, 153, 154, 175-1  КУпАП.

3.       Посадових осіб комунальних підприємств міста, передбачених ст. ст. 103-1, 103-2, 103-3, 106-1, 106-2, 150, 151, 152, 153, 154, 175-1 КУпАП.

За інформацією заступника голови з питань діяльності виконавчих органів Ніни ХАРЧЕНКО

Переглядів: 261
Дата публікації: 11:13 09.04.2021
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політикаЗаконодавство про працю
Первомайська міська рада Харківської області >>>