Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) поступово оновлюється та підвищує якість надання соціальних послуг.
Цьому сприяє взаємодія міської влади з міжнародними партнерами.
В рамках проєкту «Зміцнення ресурсів для сталого розвитку приймаючих громад на сході України», що здійснюється GIZ за дорученням Федерального уряду Німеччини, Благодійною організацією "Первомайський міський благодійний фонд "ДЖЕРЕЛО" реалізується проєкт «Джерело щасливого довголіття».
В цьому році завдяки проєкту терцентр отримав мобільний підйомник для маломобільних людей вартістю 200 тис.грн.
В рамках проєкту «Впровадження орієнтованого на потреби підходу в соціальному секторі», який виконується ГО «Інститут соціальної політики регіону» та реалізується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH була розроблена Стратегія розвитку надання соціальних послуг Первомайської міської територіальної громади на 2021- 2027 роки.
Вона спрямована на розширення спектру та підвищення якості надання соціальних послуг, впровадження інноваційних методів соціальної роботи.
Німецькими партнерами вже надано консультативну та матеріальну підтримку.Раніше Управлінням соціального захисту населення Первомайської міської ради отримана компьютерна техніка та офісне обладнання.
Загалом Управлінням соцзахисту населення та терцентром була отримана допомога більше ніж на мільйон гривень. Вперше за багато років заклади надання соціальних послуг отримали таку суттєву допомогу.
Територіальний центр соціального обслуговування також отримав в рамках діючого проукту холодильники, комп’ютерну та офісну техніку та інше.
А за два останні дні він поповнився ще й новими ліжками (20 шт), офісними кріслами(17 шт), очікують ще й сто штук стільців
Є тепер в центрі і сучасні комп’ютерні столи (7 шт), стіл письмовий, мобільні тумби на колесах для зберігання документів – 17 шт., шафи для одягу (16 шт), прикроватні тумбочки (25 шт). Обладнано навіть робоче місце перукаря (3 шт).
Отже реалізація проєкту – це осучаснення приміщень соціальних служб міста, створення комфортних умов для відвідувачів, оновлення комп’ютерної техніки, підвищення професійного рівня й мотивації фахівців та налагодження міжвідомчої взаємодії