Теплопостачання в Первомайському: як запланували, так і зробили
Теплопостачання в Первомайському: як запланували, так і зробили

Теплопостачання в Первомайському: як запланували, так і зробили

25 жовтня в місті розпочався опалювальний сезон. Всі 12 котелень готові для роботи та протягом доби мають всі працювати. Більш детально про цьогорічний запуск тепла дивіться у матеріалі телеканалу "Надія". Коли сюжет був підготовлений до ефіру, Первомайський міський голова Микола Бакшеєв на своїй офіційній сторінці повідомив: "в роботі вже 5 із 6 великих котелень. На жаль, в 4 мікрорайоні внаслідок виявленого дефекту на лінії газопостачання старт опалення відкладається. Очікуємо на усунення недоліків від розподільчої компанії АТ «Харківгаз», після чого вищезазначену котельню також буде введено в роботу". Сюжет ТРК "Надія"

Переглядів: 275
Дата публікації: 08:14 26.10.2021
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>