Як діяти при отриманні сигналу «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»
Як діяти при отриманні сигналу 
«ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»

Як діяти при отриманні сигналу «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»

Методичні рекомендації щодо дій персоналу та відвідувачів об’єктів з масовим перебуванням людей при отриманні сигналу «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»

Керівникам об’єктів необхідно:

  • Обладнати об’єкти з масовим перебуванням людей об’єктовими системами оповіщення,яка включатиме в себе сирену та систему гучномовного оповіщення працівників та відвідувачів (ПКМУ від 27 вересня 2017 року № 733 "Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту").

  • Визначити місце(я) розміщення (укриття) відвідувачів та персоналу відповідно до рекомендацій щодо визначення об’єктів, придатних до включення до фонду захисних споруд цивільного захисту як споруди подвійного призначення та найпростіші укриття (лист ДСНС від 30.08.2017 № 02-12284/162).

  • Забезпечити приміщення об’єкту, на видних місцях, схемами із зазначенням укриття та маршрутів руху до нього.

  • При плануванні маршрутів руху до укриття, за можливості, оминати ділянки об’єкту із наявністю вікон.

  • Позначити основний та запасний виходи із укриття(ь) та напрямки руху до них відповідними знаками та покажчиками (бажано) фотолюмінісцентними.

  • Забезпечити укриття планами(ом) приміщення(ь), із зазначенням на ньому основного та запасного виходів, табличками(ою) із зазначенням номерів телефону для виклику екстрених служб, альтернативними засобами зв’язку (переносна радіостанція) та освітлення, місцями для сидіння, засобами обігріву (ковдри), запасами питної та технічної води, готових продуктів тривалого зберігання, засобів надання першої медичної допомоги, гігієнічних засобів, засобів для гасіння пожежі, елементів живлення для альтернативних засобів зв’язку та освітлення.

  • Призначити черговий персонал, відповідальний за зустріч та розміщення відвідувачам та персоналу об’єкту у разі сигналу тривога.

  • Організувати підготовку персоналу з надання домедичної допомоги.

  • Кожної години через систему гучномовного оповіщення нагадувати відвідувачем порядок дій.

Отримавши сигналу оповіщення про повітряну загрозу(за сигналом оповіщення «УВАГА ВСІМ» або мобільному додатку «Повітряна тривога», розробленого товариством «AJAX» за підтримки Міністерства цифрової трансформації України) необхідно:

  • Включити сирену зі звучанням до 3-х хвилин, що означає «УВАГА ВСІМ»;

  • З використанням внутрішньої гучномовної системи оповіщення провести передачу речового повідомлення про повітряну загрозу;

  • Надати відвідувачам та персоналу об’єкту інструкції щодо подальших дій;

  • Сповістити відвідувачів та персонал об’єкту про місцезнаходження укриття та маршрутів руху до нього;

  • Надати допомогу тим, хто потребує допомоги в пересування;

  • Нагадати відвідувачам та персоналу об’єкту про небезпеку перебування поза укриттям;

  • Тимчасово припинити торгівлю закладам (відпуск товарів, надання послуг);

  • Кожні 10 хвилин передавати речове повідомлення щодо продовження дії повітряної загрози;

  • При отриманні повідомлення через мобільний додаток про «ВІДБІЙ ПОВІТРЯНОЇ ЗАГРОЗИ» провести речове повідомлення про відбій повітряної тривоги.

 

В укритті:

  • Організувати зустріч та розміщення відвідувачів та персоналу об’єкту в укритті.

  • Якщо укриття знаходиться в наземному приміщенні об’єкту, рекомендувати відвідувачам та персоналу об’єкту сісти чи лягти в позі «ембріона», притиснутися до несучої стіни, прикрити голову руками та відкрити рот.

  • Організувати надання домедичної допомоги постраждалим.

  • Проінформувати відвідувачів та персонал об’єкту, розміщеним в укритті, про заборону виходу з нього без дозволу чергового персоналу.

  • Не залишати відвідувачів та персонал об’єкту в укритті самих.

  • Організувати вихід з укриття після скасування сигналу ТРИВОГА та не раніше ніж через 10 хвилин після завершення обстрілу.

Переглядів: 585
Дата публікації: 08:30 03.08.2022
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>