Головне управління ДПС у Харківській області інформує
Головне управління ДПС у Харківській області інформує

Головне управління ДПС у Харківській області інформує

Щотижневі інформації

 Як отримати реєстраційну картку платника податку через Електронний кабінет?

Для приєднання до заяви за ф. № 1ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу, платнику податків необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми», який заповнюється наступним чином:

поля «Назва документу», «Номер документу», «Дата документу» заповнюються згідно з даними документа, що посвідчує особу;
у графі 2 «Найменування файлу документу» табличної частини за допомогою кнопки «Обзор» обирається відповідна сканована копія документа. Головне  управління ДПС у Харківській області повідомляє, що для отримання реєстраційної картки платника податків через Електронний кабінет необхідно:

1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, також через вебпортал ДПС.

Доступ до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – idd.gov.ua (MobileID та BankID).

2. Обрати меню «ЕК для громадян»  розділ «Облікова картка фізичної особи – платника податків. Форма 1ДР» для подання облікової картки фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Заява за ф. № 1ДР)  та натиснути кнопку «Створити».

Форма заяви за ф. № 1ДР заповнюється з використанням кнопки «Вибір з довідника».

При цьому кожен документ має буди збережено в окремому додатку (формат файлу може бути pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 5МБ).

3. Для збереження сканованого документа необхідно натиснути кнопку «Зберегти».

При цьому платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, в електронному вигляді (останній рядок заяви за ф. № 1ДР).

4. Натиснути кнопку «Підписати» та підписати за допомогою КЕП.

5. Натиснути кнопку «Відправити».

Реєстраційний номер облікової картки платника податків надається протягом трьох робочих днів з дня подання фізичною особою заяви за ф. № 1ДР до контролюючого органу.

Для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно особисто звернутися до податкового органу, який був самостійно обраний під час заповнення заяви за ф. № 1ДР та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (витяг) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Адміністративна послуга безоплатна.

 

 

У разі зміни адреси господарювання необхідно перереєструвати ПРРО

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що у разі зміни місцезнаходження або місця проживання суб’єкт господарювання для перереєстрації ПРРО має подати Заяву про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316605) з позначкою «Перереєстрація».

У разі зміни місцезнаходження або місця проживання, унаслідок яких змінюється контролюючий орган, в якому суб’єкт господарювання обліковується як платник податків за основним місцем обліку, протягом двох робочих днів після переведення платника податків на обслуговування до контролюючого органу за новим місцем обліку засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС здійснюється перереєстрація програмного реєстратора розрахункових операцій до контролюючого органу за новим основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.

Також звертаємо увагу, що перед поданням відповідної заяви необхідно подати інформацію про зміни об’єкт оподаткування (повідомлення за формою 20-ОПП).

 

В якій формі можна отримати Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи?

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка) формується згідно з додатком 1 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 може надаватись платнику за його вибором або у паперовій, або в електронній формі. Форму отримання Довідки платник зазначає у Заяві.

Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в контролюючому органі, до якого було подано Заяву.

Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині Електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Дякуємо за співпрацю!

 

«Головне управління ДПС у Харківській області проводить конкурс     з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить          у власність держави на 2024 рік.

           До Єдиного реєстру включаються суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, що є юридичними особами                      та платниками податку на додану вартість здійснюють реалізацію майна шляхом проведення біржових торгів (аукціонів) або через роздрібну торгівельну мережу.

            Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання (юридичні особи платники податку на додану вартість) подають такі документи:

- заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількість працівників, наявність офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет;

- копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання;

- копія ліцензії на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявністю);

- довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява;

- копія документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);

- баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.

          Документи для  участі  у  конкурсі приймаються протягом року.

          Засідання комісії відбудеться по мірі надходжень заявок,  за адресою: вул. Пушкінська (вул. Григорія Сковороди), буд. 46, м. Харків, 61606.

          Довідки за телефонами: (057)702-85-57.

 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє 

, що відповідно до п. 70.7 ст. 70 Податкового кодексу України фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну своїх реєстраційних даних (зміна місця проживання, прізвища, імені, по батькові, тощо) протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою №5ДР.

Порядок та процедура подання відповідної заяви визначається розділом VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174. 

Заява за формою № 5ДР подається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу. 

Внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється протягом трьох робочих днів з наступного дня після дня подання фізичною особою Заяви за ф. № 5ДР.

Фізичні особи мають право, використовуючи кваліфікований електронний підпис, подавати Заяву за формою №5ДР в електронному вигляді, через приватну частину Електронного кабінету, вхід до якої здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.

Про алгоритм дій платника податку при блокуванні податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У разі зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН контролюючий орган  протягом операційного дня  надсилає (в електронній формі) в автоматичному режимі платнику  податку квитанцію, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Платник має право подати до контролюючого органу пояснення та копії підтверджуючих документів  для розгляду питання щодо прийняття  комісією регіонального рівня рішення про  реєстрацію чи відмову в реєстрації ПН/РК.

 Відповідно п. 6 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК, в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520, строки подання  пояснення та копії документів визначений  протягом 365 календарних днів, що настають за датою  виникнення податкового зобов’язання, відображеного в ПН/РК. Зазначаємо, що пунктом 102.9 статті 102  ПКУ у зв’язку із запровадженням дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, що вводиться в  Україні, зупиняється перебіг строків, визначених ПКУ. Таким чином, якщо закінчення строку 365 календарних днів повідомлення про надання пояснення припадає на період дії правового  режиму воєнного, надзвичайного стану, то такий перебіг строку зупиняється.

 До повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено потрібно надати письмові пояснення та копії документів, визначені п.5 Порядку наказу Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520. Пояснення та документи подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв’язку за формою J(F) 1312603.

За результатами розгляду письмових пояснень та копій документів комісія регіонально рівня упродовж 5 робочих днів:

-         або приймає рішення про реєстрацію ПН/РК,

-         або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових документів (у такому випадку платник має право подати додаткові письмові пояснення та зазначені документи впродовж 5 робочих днів  за формою J(F) 1307801),

-         або приймає рішення про відмову в реєстрації ПН/РК (у разі надання копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, ненадання чи часткового ненадання додаткових письмових пояснень, копій документів).

Якщо комісією регіонального рівня прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, таке рішення може бути оскаржено платником податку в адміністративному або  судовому порядку.

Адміністративний порядок  передбачає подання скарги на рішення податкового органу у строки, визначені ст. 56 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року N 2755-VI, зі змінами і доповненнями, а саме впродовж 10 робочих днів, що настають за днем прийняття такого рішення.

З метою вирішення проблемних питань, які виникають з питань блокування податкових накладних, платникам податків пропоновано звертатися до ГУ ДПС у Харківській області за телефонами «гарячої лінії»: 057 (702-85-77), 057(702-86-40), 057 (702-86-65).

Альбом: Щодо блокування ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних
Альбом: Щодо блокування ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних
Переглядів: 71
Дата публікації: 15:09 20.06.2024
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Відшкодування вартості отриманих послуг при самостійному санаторно-курортному лікуванні на території   18.06.2024
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА ПЕРІОД 2024‑2   18.06.2024
Щомісячна адресна грошова допомога дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України   12.06.2024
Щомісячна адресна грошова допомога на оплату житлово-комунальних послуг   12.06.2024
Звіт про періодичне відстеження результативності рішення міської ради від 11.09.2014 №1051-61/6 "Про   07.06.2024
Виплата часткової компенсації за виготовлення та встановлення пам’ятних знаків (надгробків) на могил   03.06.2024
Компенсація оплати за навчання захисникам і захисницям України   03.06.2024
Співпраця з КНП "Центр Життєстійкості". Про надання послуги життєстійкості   03.06.2024
соціальна картка Терцентр   22.05.2024
соціальна картка Життєстійкість   22.05.2024
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>