Засідання топонімічної комісії
Засідання топонімічної комісії

Засідання топонімічної комісії

Інформація

Відбулось чергове засідання топонімічної комісії, на якій було розглянуто відповіді, надані Харківським національним педагогічним університетом ім. Г.С.Сковороди та Українським інститутом національної пам'яті. З відповідей зрозуміло що всі запропоновані назви, які були відібрані для голосування, відповідають правилам філології та всім необхідним критеріям щодо назв українських міст. Також на засіданні комісії було вирішено про початок голосування за відбір назви для нашого міста.

До другого туру голосування відібрано 10 назв: Добродар, Холодноярськ, ЗлатОпіль, Хлібодар, Квіточ, Світоч, Озерянськ, Сиваш, Янголів, МирОпіль. Проголосувати ви зможете вже сьогодні на електронній платформі Е-Дем або у ЦНАП із паспортом.

Переглядів: 267
Дата публікації: 09:26 10.03.2023
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>