Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Інформаіцї

«Гаряча лінія»: ні зарплаті «у конвертах»!



У Головному управлінні ДПС у Харківській області продовжують  проводити роз'яснювальну роботу з питань недопущення використання незадекларованої праці і виплати заробітних плат «у конвертах». Начальник відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС області Володимир Ніконенко провів телефонну «гарячу лінію» на цю тему.

Зокрема, відповідаючи на питання платників податків, податківець розповів, що повідомлення про прийняття на роботу нового працівника подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою та/або резидентом Дія Сіті до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті. Таке повідомлення подається до територіального органу ДПС за місцем обліку роботодавця/резидентом Дія Сіті як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб.

При цьому, за відсутності технічної можливості надіслати повідомлення засобами електронного зв’язку в електронній формі, воно подається у формі документа на папері разом з копією в електронній формі. Нормами чинного законодавства не передбачено подання страхувальником – роботодавцем та/або резидентом Дія Сіті повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту поштою.

Спілкуючись з абонентами, Володимир Ніконенко підкреслив, що офіційне працевлаштування, комфортні умови праці, соціальні гарантії, нормований робочий день, навчання та кар’єрний ріст допоможуть роботодавцям залучити та втримати досвідчених фахівців та мати високу репутацію.


До якого контролюючого органу має право звернутись ФОП (крім е -резидента) для отримання довідки про доходи та за який період може бути надана така довідка?



Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що пунктом 177.5 статті 177 та пунктом 296. 4 статті 296 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) передбачено, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси.

Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків в контролюючому органі (пункт 45.1 статті 45 ПКУ).

Запит на отримання довідки про доходи складається у довільній формі, має містити достатню інформацію про особу, яка звертається з запитом, предмет запиту та бути підписаний такою особою.

Подати запит на отримання довідки заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи в електронному вигляді через Електронний кабінет.

Форма довідки, яка надається контролюючим органом за запитом фізичної особи – підприємця не встановлена та надається у довільній формі. Така довідка видається не пізніше п`ятнадцяти робочих днів з дня отримання запиту.

Враховуючи викладене, ФОП може отримати за письмовим зверненням в контролюючому органі за місцем своєї податкової адреси довідку про доходи на підставі поданої (-их) податкової (-их) декларації (-ій) за будь-який період здійснення підприємницької діяльності, зазначений у заяві.


Інформація про податковий борг банківській установі



У приватній частині Електронного кабінету платник податків може надати згоду на отримання інформації про податковий борг банківській установі.

Як це зробити?

У режимі «Згода на передачу банківській установі інформації» меню «Згоди на передачу інформації»

платнику податків:

- обрати банківську установу,

- визначити інформацію (заборгованість (податковий борг)),

- надати згоду;

банківській установі:

- використати АРІ для банків.

 Презентаційні матеріали за посиланням: http://tax.gov.ua/data/material/000/560/675348/EK_2023_AR_bank_0405.pdf

 

Задекларована праця допомагає розвивати бізнес



Люди – найцінніший капітал вашого бізнесу. Працюючи відкрито, ви зможете проводити конкурси на вакансії. Офіційне працевлаштування, комфортні умови праці, соціальні гарантії, нормований робочий день, навчання та кар’єрний ріст – допоможуть вам залучити та втримати досвідчених фахівців.

Соціальна відповідальність – запорука високої репутації. Опитування свідчать, що споживачі готові платити більше за товари та послуги бізнесу, який опікується соціальними проблемами, працює чесно та відкрито, надає гарантійне обслуговування.

 

Чи включаються до складу податкової знижки платника ПДФО витрати на його лікування та придбання лікарських засобів та/або виробів медичного призначення, необхідних для лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2?



Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що пунктом 20 підрозділу I розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Кодекс), установлено, що за результатом 2022 року при реалізації права на податкову знижку відповідно до положень ст. 166 Кодексу до податкової знижки платника ПДФО у звітному податковому році в повному обсязі включаються витрати на лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, придбання лікарських засобів та/або виробів медичного призначення, необхідних для лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого або витягу з Реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров’я, витрати на вакцинування для профілактики гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а також витрати на сплату страхових платежів (страхових внесків, страхових премій), сплачених страховику-резиденту за договорами страхування на випадок захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, такого платника податку та членів його сім’ї першого ступеня споріднення.

Переглядів: 211
Дата публікації: 16:07 12.05.2023
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>