Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Щотижневі інформації

Порядок використання кваліфікованих електронних підписів фізичних осіб-підприємців та їх найманих працівників при застосуванні ПРРО

 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) в ПРРО має використовуватись з дотриманням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».

В ПРРО може використовуватись КЕП лише тих осіб, дані про сертифікати електронних підписів яких внесені до Реєстру ПРРО, та які є дійсними на момент проведення розрахункової операції.

Подання даних про сертифікати електронних підписів, що використовуються в ПРРО, здійснюється з дотриманням пункту 7 розділу ІІ Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020  № 317. 

Щодо особливостей реєстрації повернення товарів, непроданих у зв’язку з неявкою покупця

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за № 918/29048, реєстрація продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів через РРО проводиться одночасно з розрахунковою операцією. 

Розрахунковий документ на повну суму проведеної операції, створений у паперовій та/або електронній формі, надається особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї. Розрахункова операція вважається проведеною через РРО, якщо дані про її обсяги введені в режимі реєстрації. 

Таким чином, у випадку не отримання або відмови від товару покупцем, при відправці їх за допомогою служб доставки достатньо в режимі реєстрації провести операцію повернення товарів на підставі квитанції від служби доставки про повернення відправлення та чеку РРО/ПРРО, в яких такі товари ідентифіковані.

Наголошуємо, що обов’язком саме продавця товарів є організація надання інформації щодо підтвердження повернення товарів без їх продажу від служби доставки. 

Жодних актів на повернення коштів складати не потрібно, так як такі акти складаються лише у випадках повернення коштів покупцю, а сума повернення перевищує 100 гривень. 

 

Головне управління ДПС у Харківській області та Управління у справах молоді та спорту ХОВА навчають молодих підприємців та представників громадськості



Між Головним управлінням ДПС у Харківській області та Управлінням у справах молоді та спорту Харківської обласної військової адміністрації налагоджена співпраця для підтримки і стимулювання підприємницької активності серед молоді, у тому числі із деокупованих територій регіону, яка бажає розпочати власний бізнес.

Саме у рамках цієї співпраці у Центрі обслуговування платників Шевченківської ДПІ ГУ ДПС області відбувся навчальний івент для молодих підприємців та представників громадськості з різних територіальних громад Харківщини. Учасниками заходу стали юнаки і дівчата, які вже зареєстровані суб'єктами господарювання, та ті, хто тільки бажає це зробити.

«Молодь – це надія і майбутнє нашої України. Від вашого успіху залежить відновлення країни після нашої перемоги та подальший її розвиток, як європейської Держави. Наша мета – допомогти вам розпочати власну справу  та надати необхідні знання з податкових питань, які потрібні для успішного розвитку бізнесу», - зазначив в.о. начальника Головного управління  ДПС  у Харківській області Василь Гладченко у вітальному слові.

Спікерами семінару виступили керівники профільних підрозділів ГУ ДПС області:

Сергій Біланчук – начальник управління податкових сервісів;

Світлана Хайхан – начальник управління оподаткування юридичних осіб;

Оксана Скірда – начальник Шевченківської державної податкової інспекції;

Євгенія Лелюк – заступник начальника управління – начальник відділу координації та інформаційно-аналітичного забезпечення управління оподаткування фізичних осіб;

Олена Лазуренко  - начальник відділу реєстрації користувачів,

Марина Попова – начальник відділу адміністрування єдиного внеску управління оподаткування фізичних осіб.

Спочатку податківці провели екскурсію ЦОПом Шевченківської ДПІ. Потім формат заходу перейшов у ознайомчо - дискусійну форму.

Молодих підприємців поінформували, що у ГУ ДПС у Харківській області створено телефонні «гарячі лінії» та комунікаційну податкову платформу kh.ikc@tax.gov.ua.

Відео за посиланням :

https://kh.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/726689.html

 

До уваги виробників та імпортерів підакцизних товарів

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2023 № 618 «Деякі питання маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах» до 16.11.2023 року до ГУ ДПС у Харківській області необхідно в паперовому вигляді подати попередню заявку-розрахунок про потребу в марках акцизного податку для  маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, тих, що підлягають обміну. Та з 18.11.2023 по 29.11.2023  подати попередню заявку-розрахунок про потребу в марках акцизного податку для  маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, тих, що підлягають обміну, через електронний кабінет платника.

 

Яка послідовність дій має бути здійснена суб’єктом господарювання для реєстрації ПРРО?

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати ПРРО, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України  від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями.

Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі заяви, що подається до ДПС у електронній формі.

Електронні форми заяв J1316604/F1316604 розміщені за покликаннями:

https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_yur.htm;

https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_fiz.htm.

Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, суб’єкт господарювання повідомляє шляхом подання повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих/удосконалених сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО за формою № 5-ПРРО (J/F1391802). 

Переглядів: 207
Дата публікації: 13:40 14.11.2023
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>