Культура починається з кожного! Щорічну толоку розпочато відділом культури і туризму
Культура починається з кожного! Щорічну толоку розпочато відділом культури і туризму

Культура починається з кожного! Щорічну толоку розпочато відділом культури і туризму

Щороку з початком весни у місті починаються і роботи з благоустрою.

Відділ культури і туризму виконавчого комітету Первомайської міської ради сьогодні своїм прикладом довів, що культура починається з кожного. Всі працівники відділу із завзяттям навели лад на території, що була занедбана. У сюжеті ТРК "Надія" керівники відділу культури та ПК "Хімік" вкотре підкеслюють, що робота культури не лише творча, а вона є різноманітною. І в тому числі - фізичною. Вони закликають мешканців громади приєднуватись до  щорічної ініціативи та наводити лад у нашій громаді разом!

Переглядів: 344
Дата публікації: 16:11 01.04.2021
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>