Звіт КП «Тепломережі»
Звіт КП «Тепломережі»

Звіт КП «Тепломережі»

Щодо виконання підприємством основних робіт та поставлених завдань, повідомляємо наступне за останній тиждень були виконані наступні роботи

Водопровідна дільниця

1.    Обхід і профілактичне обслуговування запірної арматури та пожежних гідрантів по місту;

Ремонт водопроводу Ду 200мм на будинок культури.

Планування ям і котлованів після ремонтних робіт на водопровідних мережах в зимовий період;

Прибирання та приведення до належного стану території насосної станції  II –го питомого підйому.

 

Каналізаційна дільниця

         на каналізаційних мережах усунені засмічення  :

1-2 м-н будинки №25,40,49;

3 м-н будинки №7,8,11,16,17,19,24,25,26;

4 м-н будинки № 6,26;

6 м-н будинки №13,14,15,4,5;

            У процесі ліквідації засмічень, а також обходів на самопливних каналізаційних колекторах і водопровідних мережах по місту проводиться ревізія стану колодязів і відсутності кришок.

Дільниця КОС:

проведення профілактичних робіт на технологічному обладнанні;

щоденний обхід траси кабельної лінії 6 кВ електроживлення обладнання КОС;

прибирання та приведення до належного санітарного стану території  КОС;

 

Ділянка тепломереж:

   1. Обхід теплових камер згідно графіка.

Обхід теплових камер на предмет відсутності на них люків.

Ревізія запірної арматури.

Встановлення заглушок для проведення гідро іспитів на УКТМ 4-7.

Зняття лічильників теплової енергії.

Збір схем для проведення гідро іспитів на котельнях №№ 1-5, УКТМ 1-7

Прибирання територій від забруднення на об’єктах.

 

Ділянка енергетичної служби:

 

Відключення пальників котлів.

Ремонт пускача фекального насосу на КНС.

Демонтаж та налагоджування газосигналізаторів для проведення повірки.

Ремонт електроінструменту.

Прибирання території прилеглої до приміщення АВК.

 

Ділянка котельних:

Котельня № 1 – відкриття фронтальних кришок 3-х котлів.

Котельня № 2 – відкриття фронтальних кришок 3-х котлів.

Котельня № 2 – відкриття фронтальних кришок 6-х котлів.

Прибирання територій прилеглих до приміщень котельних від забруднення.

 

Абонентська служба:

 

(вода)

Надано довідок в телефонному режимі –306шт.

Видано довідок – 20 шт.

Знято показників лічильників по населенню і внесені в базу даних  – 4925шт.

Зняття показників приладів обліку по бюджету та госпрозрахунку.

Рознесено попереджень по населенню –94шт.

Заключено договорів :

По населенню –12шт.

По підприємствам –1шт.

Прийнято абонентів – 130 чол.

Прийнято лічильників на абонентський облік:

По населенню – 3шт.

По підприємствам – шт.

Зроблено перепломбувань (по населенню) – 15 шт.

Встановлено антимагнітних пломб  (по населенню) –84 шт.

Рознесені квитанції по населенню.

Рознесені рахунки по бюджету та госпрозрахунку.

(тепло)

Договори на поставку – 6шт.

Договори на реструктуризацію – 4шт.

Робота з боржниками –57шт.

Довідки для суду –9шт.

Підготовка матеріалів до суду – 118 шт.

Акти приписи – 45 шт.

Акти госп.розрахунок –шт.

Рахунки госп.розрахунок –шт.

Рознесені квитанції по населенню –шт.

Знято показників лічильників  –шт.

Зроблено замірів температури –шт.

Пломбування відключення  госп.розрахунок –шт.

Акти про закінчення опалювального сезону - шт.

Директор ПКП «Тепломережі»        Черняк М.С.

Переглядів: 261
Дата публікації: 08:48 23.04.2021
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Щодо способів передачі показань лічильників газу   31.01.2023
ПОВІДОМЛЕННЯ про оголошення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експерт   31.01.2023
ПОВІДОМЛЕННЯ щодо оголошення конкурсу з відбору виконавців комплексу робіт із землеустрою, оцінки зе   31.01.2023
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі : «Чверть задня курчат бройлерів замороже   20.01.2023
Кількість запитів за грудень 2022 року   12.01.2023
Перелік розпоряджень міського голови з основної діяльності, виданих у 2022 році   12.01.2023
Оголошення аукціону з оренди нежитлового приміщення загальною площею 17,24 кв.м., розташованого за а   28.12.2022
Оголошення аукціону з оренди нежитлової будівлі загальною площею 68,7 кв.м., з допоміжними будівлями   28.12.2022
«Довідник безбар’єрності»   28.12.2022
Інформаційно-просвітницька кампанія щодо прав та обов'язків внутрішньо переміщених осіб.   28.12.2022
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>