Для мінімізації ризиків поширення вірусних інфекцій, з 17 березня до 3 квітня 2020 року, консультації та сервісне обслуговування клієнтів здійснюватиметься газовими компаніями в онлайн-режимі:
- за телефоном контакт-центрів:
АТ «Харківгазу»: 057 766-21-04 або 067 01 13 104 (для мешканців Харківської області);
АТ «Харківміськгаз»: 057 76 65 104 або 067 01 07 104 (для мешканців м. Харків)
Крім того, для обмеження візитів в місця скупчення людей, газові компанії пропонують своїм клієнтам користуватися сучасними можливостями онлайн-розрахунків за послуги з доставку газу.
Здійснити онлайн-платежі за доставку газу можна через Особистий кабінет або Viber 7104ua.
Не зважаючи на відсутність прийомів, газові компанії залишаються на постійному зв’язку зі споживачами газу, продовжують вирішувати газові питання, надавати необхідні консультації та дбати про безпеку своїх клієнтів.
Аварійні-диспетчерські служби компаній, як і раніше, працюватимуть без перерв, цілодобово, 7 днів на тиждень.