Газові компанії Харківщини переходять на дистанційне обслуговування клієнтів
Газові компанії Харківщини переходять на дистанційне обслуговування клієнтів

Газові компанії Харківщини переходять на дистанційне обслуговування клієнтів

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 введено карантин, для запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19. Візити в газову компанію, центри обслуговування клієнтів, перебування у людяних містах є зайвим ризиком для клієнтів та фахівців газових компаній.

Для мінімізації ризиків поширення вірусних інфекцій, з 17 березня до 3 квітня 2020 року, консультації та сервісне обслуговування клієнтів здійснюватиметься газовими компаніями в онлайн-режимі:

- за телефоном контакт-центрів:

АТ «Харківгазу»: 057 766-21-04 або 067 01 13 104 (для мешканців Харківської області);

АТ «Харківміськгаз»:  057 76 65 104  або 067 01 07 104 (для мешканців м. Харків)

  • через особистий кабінет на сайті 104.ua
  •  мобільний додаток додаток 104Mobile для Android
  • мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
  • чат-бот «7104ua» у Viber

Крім того, для обмеження візитів в місця скупчення людей, газові компанії пропонують своїм клієнтам користуватися сучасними можливостями онлайн-розрахунків за послуги з доставку газу.

Здійснити онлайн-платежі за доставку газу можна через Особистий кабінет або Viber 7104ua.

Не зважаючи на відсутність прийомів, газові компанії залишаються на постійному зв’язку зі споживачами газу, продовжують вирішувати газові питання, надавати необхідні консультації та дбати про безпеку своїх клієнтів.

Аварійні-диспетчерські служби компаній, як і раніше, працюватимуть без перерв, цілодобово, 7 днів на тиждень.

Переглядів: 362
Дата публікації: 16:50 17.03.2020
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Перелік багатоквартирних будинків м. Первомайський, в яких не менше ніж половина квартир та нежитлов   21.07.2021
зміни до паспорту 12106017   14.07.2021
Кількість запитів за червень 2021 року   06.07.2021
Звіт "Про роботу спостережної комісії виконавчого комітету за 1 піврічча 2021 року"   05.07.2021
В місті започатковано щорічний косплей-фестиваль «PokemonFest»   30.06.2021
Новий рівень культури – поєднання класики та креативу   30.06.2021
П'ятий щорічний велотур фортецями Слобожанщини TourDeFort (10 фортець)! Анонс події   30.06.2021
ЗВІТ про базове відстеження проєкту рішення Первомайської міської ради «Про встановлення ставок та п   22.06.2021
Проєкт рішення Первомайської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нер   16.06.2021
ЗВІТ про базове відстеження проєкту рішення виконавчого комітету Первомайської міської ради «Про зат   16.06.2021
Посилання
 
 
 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>