Інформація Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області та органів ДПС України
 Інформація Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області  та органів ДПС України

Інформація Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області та органів ДПС України

Важлива інформація!

Шановні платники податків!

На період карантину встановлено такий режим роботи ЦОПів з 10-00 до 13-00

Податкова служба закликає користуватися "Електронним кабінетом"!

У разі виникнення питань щодо користування "Електронним кабінетом" слід звертатися до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрям 0) або за тел.Лозівської ДПІ Лозівського управління: (05745) 5-12-14,5-12-07,  Первомайської ДПІ Лозівського управління : (05748)3-40-93.

Карантинні обмеження: що слід знати, якщо виникла нагальна потреба відвідати ЦОП

https://kh.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/print-413011.html

У ЦОПах Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області   в умовах надзвичайної ситуації послуги надаються в онлайн режимі. Але якщо ви маєте крайню необхідність в отриманні послуги, ви можете відвідати ЦОП, попередньо здійснивши запис за такими телефонами:

Лозівська ДПІ Лозівського управління

м. Лозова, м-н 3, буд. 5                                            Тел.: (05745)5-12-14,5-12-07

Первомайська ДПІ Лозівського управління

м. Первомайський, вул.Бугайченко, 25                    Тел.: (05748)3-40-93

 Перелік невідкладних послуг:

 видача картки платника податків, внесених до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків

 внесення до паспорту громадянина України ( у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь - які платежі за серією та номером паспорта

Шановні відвідувачі!

Залишити кореспонденцію Ви можете у  холі ЦОПів за адресою: м.Лозова м-н 3 буд.5, м.Первомайський, вул. Бугайченко, буд.25.

 Ви можете зателефонувати за тел.(05745)5-12-07,5-12-14, (057248)3-40-93  (крім вихідних та святкових днів з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.) та отримати вхідний номер Вашого документа. Документи, що були залишені у поштовій скриньці Лозівського управління ГУ ДПС реєструються у день їх надходження та обробляються протягом доби.

Також ви маєте можливість:

- направити кореспонденцію з використанням засобів поштового зв’язку рекомендованим відправленням. Доставку такої кореспонденції можна відслідкувати за допомогою сайту АТ «Укрпошта»;

- направити кореспонденцію через Електронний кабінет платника. Датою подання листа є дата його реєстрації в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС, автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

УВАГА!

Платникам податків, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним на період запровадження надзвичайної ситуації слід використовувати електронні сервіси або надавати документи  засобами поштового зв’язку на адресу: вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057.  

ВИДАЧА УСІХ ДОКУМЕНТІВ ЩОДО ЛІЦЕНЗІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЬ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ  !!!

Необхідну інформацію суб’єкти господарювання можуть отримати за телефоном: 702-86-87.

Відеоурок від податкової № 3. Оформлення запиту щодо отримання відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків

Податкова служба продовжує серію відеоуроків, в яких роз’яснює як правильно користуватися електронними сервісами. Третій відеоурок присвячено оформленню запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ДРФО) про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Ця довідка потрібна у тому числі і для заповнення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Нагадуємо, щоб скористатися приватною частиною Електронного кабінету необхідно мати цифровий підпис.

https://youtu.be/_SKY0auOjSk  

 

Переглядів: 646
Дата публікації: 09:00 01.04.2020
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>