Звіт ПКП "Тепломережі"
Звіт ПКП \"Тепломережі\"

Звіт ПКП "Тепломережі"

Щодо виконання підприємством основних робіт та поставлених завдань, повідомляємо наступне за останній тиждень були виконані наступні роботи

Водопровідна дільниця

  1. Очищення від снігу та льоду колодязів пожежних гідрантів

  2. Обхід і профілактичне обслуговування запірної арматури та пожежних гідрантів по місту.

  3. Прибирання снігу та приведення до належного стану території насосної станції  II –го питомого підйому.

Каналізаційна дільниця

         на каналізаційних мережах усунені засмічення  :

  1. 1/2 м-н будинки №12,19,51,52,56,59;

  2. 3 м-н будинки №8,17,20,29;

  3. 4 м-н будинки №7А,19,28;

  4. 6 м-н будинки №12,13;

  5. Вул. Світанкова 1,6,7;

  6. Вул. Бугайченко (типографія).

У процесі ліквідації засмічень, а також обходів на самопливних каналізаційних колекторах і водопровідних мережах по місту проводиться ревізія стану колодязів і відсутності кришок.

Дільниця КОС:

  • проведення профілактичних робіт на технологічному обладнанні;

  • щоденний обхід траси кабельної лінії 6 кВ електроживлення обладнання КОС;

  • прибирання та приведення до належного санітарного стану території  КОС;

Ділянка тепломереж:

  1. Теплоізоляція теплових мереж по вул. Спортивна та Харківська;

  2. Заміна лічильників теплової енергії на буд. 6, вул. Світанкова;

  3. Регулювання теплових мереж 3 м-н, б. 26,27.

  4. Ремонт запірної арматури.

  5. Дрібний ремонт теплових пунктів.

  6. Обхід теплових камер згідно графіка.

  7. Обхід теплотрас.

  8. Прочищення вулиць від снігу.

  9. Прибирання територій від снігу на об’єктах.

Ділянка енергетичної служби:

  1. Ремонт освітлювачів УКТМ – 1, котельні 4,5.

  2. Ремонт лічильника тепла по вул. Світанкова, 5.

  3. Ремонт силових ланцюгів на свердловині с.Грушине.

  4. Ремонт електроінструменту.

  5. Прибирання снігу з території прилеглої до приміщення АВК.

  6. Посипання доріжок піском

Ділянка котельних:

  1. Вироблення тепла.

  2. Ремонт дверей ШРП котельні 3.

  3. Прибирання снігу з територій прилеглих до приміщень котельних від забруднення.

Абонентська служба:

  1. Зроблено перепломбувань по населенню – 4шт.

  2. Заключено договорів по населенню – 1 шт.

  3. Встановлено антимагнітних пломб  –16шт.

  4. Зняття показників приладів обліку по населенню і внесені в базу даних–шт.

  5. Рознесено попереджень по населенню –шт.

  6. Прийнято лічильників на абонентський облік:

  • По населенню –1шт.

  • По підприємствам – шт.

  1. Надано довідок в телефонному режимі –203шт.

  2. Видано довідок – 37шт.

  3. Заключено договорів по підприємствах –3шт.

  4. Прийнято абонентів –100чол.

  5. Рознесені квитанції по населенню.

  6. Зняття показників приладів обліку по бюджету та госпрозрахунку –  всі.

  7. Рознесені рахунки по бюджету та госпрозрахунку –всі.

  8. Укладено договорів на реструктуризацію –шт.

  9. Зроблено відключень – шт.

    1. Оформлення заяв-приєднань до договору на поставку тепла –13шт.

    2. Оформлення договорів на реструктуризацію –  шт.

    3. Прийнято абонентів – 86чол.

    4. Видано довідок – 80 шт.

    5. Робота з боржниками – чол.

    6. Робота з абонентами –  чол.

    7. Первинна підготовка матеріалів до суду – шт.

    8. Здача документів до суду

    9. Виконавчі листи – шт.

    10. Обстеження магазинів – 3 шт.

    11. Запуск лічильників населення – шт.

    12. Пломбування лічильників населення – шт.

    13. Обстеження та складання актів абонентів з індивідуальним опаленням –  шт.

    14. Замір температури в квартирі та складання актів – 13 шт.

    15. Зняття показників з вузлу обліку теплової енергії населення – 144 шт.

    16. Зняття показників з вузлу обліку теплової енергії госпрозрахунок – 52 шт.

    17. Підготовка та оформлення актів зняття показників лічильників населення – 288 шт.

    18. Підготовка та оформлення актів зняття показників лічильників госпрозрахунок,бюджет – 104 шт.

    19. Рознесені квитанції по населенню – шт.

    20. Рахунки госп.розрахунок/ бюджет –  шт.

    21. Додаткові завдання– 8шт.

Директор ПКП «Тепломережі»                               М.С.Черняк

Переглядів: 308
Дата публікації: 10:09 04.02.2022
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>