АТ "Харківобленерго" інофрмує
АТ \"Харківобленерго\" інофрмує

АТ "Харківобленерго" інофрмує

Корисні поради споживачам

Корисна порада побутовому споживачу:

способи та терміни
передачі показів лічильника до АТ “Харківобленерго”
Способи та терміни передачі показів лічильника передбачені Правилами роздрібного
ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312,
та Кодексом комерційного обліку електричної енергії, затвердженим постановою
НКРЕКП від 14.03.2018 № 311.
Споживач зобов'язаний щомісяця знімати фактичні покази лічильника електричної
енергії та надавати їх АТ “Харківобленерго”.
Як правило, обсяги спожитої побутовим споживачем електричної енергії визначаються за
розрахунковий період, який становить 1 календарний місяць.
Даними на перше число місяця вважаються зчитані та передані дані з лічильників
протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та
закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду.
Сайт АТ “Харківобленерго”: На головній сторінці сайту знаходиться банер
“Передача показів засобу обліку”. Перейдіть за посиланням та заповніть
спеціальну форму: вкажіть 12-значний особовий рахунок та покази засобу обліку.
“SMS – ПОКАЗ”: Відправте SMS на короткий номер 4300, вкажіть в тексті
12-значний особовий рахунок та через пробіл самі покази приладу обліку
(вартість SMS за тарифом оператора).
Сервісний центр з обслуговування побутових споживачів: Введіть дані
на терміналі, який знаходиться в приміщенні адміністративної будівлі за
адресою: вул. Плеханівська, буд. 126, м. Харків.
Завантажуйте на свій смартфон мобільний додаток “Харенерго”:
У додатку отримуйте послуги: передача показів, оплата, перегляд історії
платежів та квитанцій, отримання повідомлення про причини та очікувану
тривалість перерв в електропостачанні по Вашому особовому рахунку.
Особистий кабінет на сайті АТ “Харківобленерго”: Зареєструйтеся в
особистому кабінеті. Виберіть в меню вкладку “Особовий рахунок”, “Введення
показань лічильника” та внесіть інформацію в поля “Дата показань лічильника” і
“Показання лічильника”.
Встановіть додаток VIBER-бот АТ “Харківобленерго”: Відкрийте додаток,
натисніть кнопку “Передача показів” та керуйтеся підказками боту. У додатку
повідомляйте про відсутність електроенергії та отримуйте повідомлення про
причини та очікувану тривалість перерв в електропостачанні по Вашому
особовому рахунку.
Встановіть додаток Telegram-бот АТ “Харківобленерго”: Відкрийте додаток,
натисніть кнопку “Передача показів” та керуйтеся підказками боту. У додатку
отримуйте повідомлення про причини та очікувану тривалість перерв в
електропостачанні по Вашому особовому рахунку.
Кол-центр АТ “Харківобленерго” працює щоденно та цілодобово:
Номери телефонів для передачі показів засобу обліку:
057-34-24-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 050-05-40-413.
Покази лічильника можна передати без з'єднання з оператором, через голосове меню за
допомогою тонального набору або залишити голосове повідомлення.
Більш детальна інформація на сайті АТ “Харківобленерго”
у розділі “Передача показів лічильника” за посиланням: https://www.oblenergo.kharkov.ua/pokaz

Корисна порада споживачам: інформація щодо порядку організації
планових та/або аварійних перерв в електропостачанні

Кодекс системи розподілу, затверджений постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі –
Кодекс), Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від
14.03.2018 № 312 (далі – Правила), визначають вимоги та правила, які регулюють
взаємовідносини оператора системи розподілу АТ “Харківобленерго” та споживачів.
Відповідно до Кодексу ОСР має право припиняти/обмежувати розподіл електричної енергії на
час проведення робіт ремонту, будівництва, модернізації електричних мереж, якщо виконання таких
робіт передбачене інвестиційною програмою ОСР, річною програмою ремонтів ОСР, та при приєднанні
нових користувачів до електричних мереж системи розподілу, здійснивши відповідні попередження
відповідно до вимог цього Кодексу.
Про планові перерви в електропостачанні ОСР повинен обов'язково повідомляти на власному
вебсайті в мережі Інтернет та/або через засоби масової інформації не пізніше ніж за 5 днів до початку
перерви.
АТ “Харківобленерго” здійснюється інформування споживачів щодо планових та значних
аварійних перерв в електропостачанні багатьма способами, впроваджено нові електронні сервіси для
споживачів електроенергії.
На головній сторінці сайту АТ “Харківобленерго” https://www.oblenergo.kharkov.ua/ є розділи
“Аварійні відключення” та “Планові відключення”, які містять інформацію із зазначенням населених
пунктів та вулиць та/або об'єктів, які будуть відключені, причини перерви, дати та часу початку
перерви (з точністю до години) та її орієнтовної тривалості.
У разі виникнення аварійних ситуацій повідомлення про відключення електроенергії
з'являється за фактом аварійного знеструмлення.
Також інформацію щодо планових перерв в електропостачанні товариство направляє органам
місцевого самоврядування шляхом її надсилання на офіційну електронну адресу.
Усі жителі м. Харкова та області мають змогу отримати інформацію про планові та значні
аварійні відключення у зручний спосіб на вибір: особистий кабінет АТ “Харківобленерго”, Telegram,
мобільний додаток “Харенерго”, Viber, електронна пошта. Для цього потрібно лише підключитися до
електронного сервісу “Налаштування повідомлень про відключення”, яке розміщено на головній
сторінці сайту АТ “Харківобленерго”. Завдяки підключенню до сервісу Ви вчасно будете
отримувати інформацію щодо Вашого особистого рахунку.
Довідка. Як налаштувати оповіщення?
Налаштувати оповіщення можна на сайті товариства.
Для цього необхідно знайти на головній сторінці сайту банер
“Налаштування повідомлень про відключення” та перейти за
посиланням.
Після того, як відкриється “Сервіс налаштування
повідомлень” потрібно заповнити усі поля: ввести 12-значний
номер особового рахунку, обрати спосіб оповіщення, вказати
номер телефону та/або електронну адресу і підписатися. Для
перевірки Вам буде надіслано код підтвердження.
Більш детальні інструкції щодо підключення до електронних
сервісів можна знайти на сайті, перейшовши у розділ
“Споживачам” - “Фізичним особам” - “Підключення до
електронних сервісів”.
УВАГА! Залежно від вибору способу оповіщення Ви повинні бути підписані на бот Viber або
Telegram товариства (при цьому Ви повинні надати боту номер телефону), зареєстровані в особистому
кабінеті, мати мобільний додаток з прив'язаним особовим рахунком або мати діючу електронну пошту.
Про причину відсутності електроенергії споживачі можуть дізнатися,
зателефонувавши до кол-центру АТ “Харківобленерго” за номерами:
(057) 34-24-413, (067) 23-40-413, (050) 05-40-413, (063) 05-40-413, (0800) 508-413.
Кол-центр товариства працює в цілодобовому режимі та без вихідних.

Приєднані документи:

Порада споживачу Про планові перерви в енергопостачанні
Переглядів: 319
Дата публікації: 16:50 21.02.2022
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Посилання
 
 
 
 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>