Тренінг «Особливості організації та функціонування Мобільної служби догляду вдома, паліативної та натуральної допомоги в громаді».
Тренінг  «Особливості організації та функціонування Мобільної служби  догляду вдома, паліативної  та натуральної допомоги в громаді».

Тренінг «Особливості організації та функціонування Мобільної служби догляду вдома, паліативної та натуральної допомоги в громаді».

Заступник міського голови Ірина Бомко та директор терцентру Катерина Дмитренко три дні були в Полтаві.

Там проходив тренінг «Особливості організації та функціонування Мобільної служби догляду вдома, паліативної та натуральної допомоги в громаді».

Результатом участі має стати передача громаді у власність вантажо-пасажирського автомобіля та спеціального обладнання для організації роботи мобільної соціальної служби в громаді

Переглядів: 439
Дата публікації: 09:35 10.12.2022
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>