Інформація Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області та органів ДПС України
Інформація Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області  та органів ДПС України

Інформація Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області та органів ДПС України

В умовах надзвичайної ситуації фахівцями Лозівського управління посилено роботу в дистанційному режимі

Прийом платників для надання адміністративних послуг здійснюється за попереднім записом Лозівська ДПІ Лозівського управління

м. Лозова, м-н 3, буд. 5                                            Тел.: (05745)5-12-14,5-12-07

Первомайська ДПІ Лозівського управління

м. Первомайський, вул.Бугайченко, 25                    Тел.: (05748)3-40-93

Також, приймання вхідної кореспонденції, здійснюється через поштову скриньку, яку розміщено при вході до приміщення ЦОПу або засобами поштового зв’язку.

Для більш плідної комунікації «платник - податкова служба» на період карантинних обмежень, що діють у нашій державі, платники податків території обслуговування Лозівського управління можуть звертатись за телефонами:

-  (05745) 5-12-07, 5-12-14 – питання надання звітності, отримання ідентифікаційного номеру;

- ( 05745)7-00-99 – питання щодо земельного податку, єдиного податку юридичних осіб, питання по неприбутковим підприємствам;

- (05745)7-04-99 – надання заявки на застосування спрощеної системи, питання пов’язані з формою 1-ДФ, питання пов’язані з ЄСВ, питання щодо земельного податку, податку на нерухомість фізичних осіб.

- (05745)5-12-12 – з питань  податкового боргу.

Податківці Лозівського управління закликають платників податків користуватися електронними сервісами ДПС для надання податкової звітності, листування з ДПС та отримання багатьох послуг в on-line режимі!

Дистанційно отримати необхідну податкову інформацію платники можуть через мобільний додаток ЗІР

Звертаємо увагу платників на використання податкових сервісів, з допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам. Важливим сегментом у цьому процесі є можливість безкоштовного завантаження мобільних додатків ЗІР на базі Android та iOS: m.zir.tax.gov.ua.

Особливої актуальності робота з мобільним додатком ЗІР набула в зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови КМУ від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19». З метою запобігання поширення вірусу COVID-19, платникам податків рекомендовано зайвий раз не відвідувати податкову, а максимально використовувати засоби електронного зв’язку.

Потрібно знати, що основна версія ЗІР (комп’ютерна) та її мобільні додатки мають ідентичну кількість розділів та принципи їх функціонування для пошуку інформації.

З детальною інформацією щодо роботи ЗІР та його мобільних додатків можна ознайомитись в розділі «Інструкція» ЗІР.

 

Витяг з реєстру платників єдиного податку - через Електронний кабінет

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку (п. 299.9 ст. 299 ПКУ).

Підприємці – платники єдиного податку першої – третьої груп, які виявили бажання отримати витяг з реєстру платників єдиного податку, повинні звернутися із запитом про отримання такого витягу до податкового органу за місцем своєї податкової адреси.

Форма запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку затверджена наказом МФУ від 16.07.2019 № 308.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (http://cabinet.tax.gov.ua) підприємець – платник єдиного податку має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом запит, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації.

Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Пропонуємо всім платникам користуватись онлайн сервісами ДПС через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС: https://tax.gov.ua/.

У відкритій та приватній частинах Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Переглядів: 771
Дата публікації: 09:47 29.04.2020
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>