Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
Пошук
Інформація Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області та органів ДПС України
Інформація Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області  та органів ДПС України

Поділитися новиною:

Інформація Лозівського управління ГУ ДПС у Харківській області та органів ДПС України

В умовах надзвичайної ситуації фахівцями Лозівського управління посилено роботу в дистанційному режимі

Прийом платників для надання адміністративних послуг здійснюється за попереднім записом Лозівська ДПІ Лозівського управління

м. Лозова, м-н 3, буд. 5                                            Тел.: (05745)5-12-14,5-12-07

Первомайська ДПІ Лозівського управління

м. Первомайський, вул.Бугайченко, 25                    Тел.: (05748)3-40-93

Також, приймання вхідної кореспонденції, здійснюється через поштову скриньку, яку розміщено при вході до приміщення ЦОПу або засобами поштового зв’язку.

Для більш плідної комунікації «платник - податкова служба» на період карантинних обмежень, що діють у нашій державі, платники податків території обслуговування Лозівського управління можуть звертатись за телефонами:

-  (05745) 5-12-07, 5-12-14 – питання надання звітності, отримання ідентифікаційного номеру;

- ( 05745)7-00-99 – питання щодо земельного податку, єдиного податку юридичних осіб, питання по неприбутковим підприємствам;

- (05745)7-04-99 – надання заявки на застосування спрощеної системи, питання пов’язані з формою 1-ДФ, питання пов’язані з ЄСВ, питання щодо земельного податку, податку на нерухомість фізичних осіб.

- (05745)5-12-12 – з питань  податкового боргу.

Податківці Лозівського управління закликають платників податків користуватися електронними сервісами ДПС для надання податкової звітності, листування з ДПС та отримання багатьох послуг в on-line режимі!

Дистанційно отримати необхідну податкову інформацію платники можуть через мобільний додаток ЗІР

Звертаємо увагу платників на використання податкових сервісів, з допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам. Важливим сегментом у цьому процесі є можливість безкоштовного завантаження мобільних додатків ЗІР на базі Android та iOS: m.zir.tax.gov.ua.

Особливої актуальності робота з мобільним додатком ЗІР набула в зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови КМУ від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19». З метою запобігання поширення вірусу COVID-19, платникам податків рекомендовано зайвий раз не відвідувати податкову, а максимально використовувати засоби електронного зв’язку.

Потрібно знати, що основна версія ЗІР (комп’ютерна) та її мобільні додатки мають ідентичну кількість розділів та принципи їх функціонування для пошуку інформації.

З детальною інформацією щодо роботи ЗІР та його мобільних додатків можна ознайомитись в розділі «Інструкція» ЗІР.

 

Витяг з реєстру платників єдиного податку - через Електронний кабінет

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку (п. 299.9 ст. 299 ПКУ).

Підприємці – платники єдиного податку першої – третьої груп, які виявили бажання отримати витяг з реєстру платників єдиного податку, повинні звернутися із запитом про отримання такого витягу до податкового органу за місцем своєї податкової адреси.

Форма запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку затверджена наказом МФУ від 16.07.2019 № 308.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (http://cabinet.tax.gov.ua) підприємець – платник єдиного податку має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом запит, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації.

Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Пропонуємо всім платникам користуватись онлайн сервісами ДПС через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС: https://tax.gov.ua/.

У відкритій та приватній частинах Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Web-адреса: pervom-rada.gov.ua/news/id/369 | Переглядів: 211Дата публікації: 09:47 29.04.2020
Версія для слабо- зорих