Громадянам | Звернення громадян | Робота зі зверненнями громадян | Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Первомайської міської ради за 2023 рік
Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Первомайської міської ради за 2023 рік

За 2023 рік до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло  966 звернень громадян, що на 180 % більше ніж за аналогічний період 2022 року (344 звернення).  Як і раніше, серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку (пенсіонери).

У зверненнях було порушено 966 різноманітних питань. Більшість порушених питань складають питання:

- комунального господарства (29,05% від загальної кількості звернень).

 Основні із них – це: встановлення на безкоштовній основі газового лічильника в квартирі, від’єднання від центрального теплопостачання в багатоквартирних будинках, ремонт покрівель, відновлення роботи ліфтів та інші.

- житлові питання – 6,64 %: виділення житла, поліпшення житлових умов

- соціальна політика, соціальний захист населення- 5,6%: надання гуманітарної та матеріальної допомоги, виплати ВПО.

            - інші (51,56 %), серед яких є скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.

Протягом звітного періоду кількість звернень громадян що надійшли до Урядової «гарячої лінії» становить 577 звернення. Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги.

Кожному зверненню, яке розглядається виконавчим комітетом Первомайської міської ради, приділяється особлива увага. На всі звернення громадян надаються відповіді, як в усній так і у письмовій формі.

Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови №26 від  06 лютого 2024 року, міським головою та його заступниками здійснюються особисті прийоми громадян.

У виконавчому комітет Первомайської міської ради працює пункт безкоштовної юридичної допомоги громадянам. Протягом 2023 року ним надано кваліфіковану правову допомогу 54 громадянам.

Згідно Закону України № 577  від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» рішенням 26 сесії 7 скликання Первомайської міської ради № 440-26/7 від 26.01.2017 року затверджено «Положення про електроні петиції в Первомайській міській ради та її виконавчих органах». За звітній період до виконавчого комітету Первомайської міської електронних петицій не надходили.

Переглядів: 28
Дата публікації: 08:53 07.05.2024
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>