Вітання міського голови Миколи Бакшеєва з Днем працівників державної виконавчої служби
Вітання міського голови Миколи Бакшеєва з Днем працівників державної виконавчої служби

Вітання міського голови Миколи Бакшеєва з Днем працівників державної виконавчої служби

Щорічно 17 грудня Україна відзначає День працівників державної виконавчої служби

Шановні працівники державної виконавчої системи України!

Вітаю вас з професійним святом - Днем працівників державної виконавчої служби!
Виконання судових рішень — це важлива державна робота, що вимагає високої професійної відповідальності та моральних якостей.
У своє професійне свято прийміть слова подяки за вірність обов'язку та сумлінне виконання службових обов'язків.
Бажаю  вам витримки, зростання, успіхів в усіх сферах вашого життя!

Міський голова Микола Бакшеєв

 

Переглядів: 327
Дата публікації: 05:32 17.12.2021
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>