Подання виправленої декларації: зміна строків
Подання виправленої декларації: зміна строків

Подання виправленої декларації: зміна строків

Увага! триває кампанія декларування 21-22!

Наразі триває кампанія декларування за 2021 та 2022 роки, яка завершується 31 січня 2024 року. Крім того, від початку 2024 року і до 31 березня 2024 року включно публічні  службовці мають подати декларації за 2023 рік. 

Ухвалений Верховною Радою України Закон № 3384-ІХ, яким відновлено декларування, вніс низку змін до правил та строків подання декларацій. 

Зокрема, зміни стосуються подання виправленої декларації. Відтепер, якщо ви виявили помилку у вже поданій декларації, подати виправлену можливо впродовж 30 днів після подання декларації, проте лише один раз.

Раніше декларант мав можливість подати виправлену декларацію до трьох разів упродовж семи днів після подання декларації.

Детальніше про те, як подати виправлену декларацію або повідомити НАЗК про самостійно виявлені помилки у вже поданій декларації після спливу 30-денного строку читайте у п. 2 роз’яснень.:


Виправлену декларацію можна подати впродовж 30 днів після подання декларації (ч. 4 ст. 45 Закону).

Для цього не треба звертатися до Національного агентства. Слід натиснути кнопку «Подати виправлену декларацію», яка є активною упродовж відповідного строку в персональному електронному кабінеті суб’єкта декларування у полі поданої декларації.

Після спливу цього строку подати декларацію з достовірними відомостями (виправлену) можливо лише за результатами проведеної Національним агентством повної перевірки декларації або контролю щодо повноти заповнення декларації. 

Попри це, якщо суб’єкт декларування виявив у декларації недостовірні відомості після 30-денного строку, він може звернутися до Національного агентства з листом із поясненням причин, що призвели до внесення недостовірних відомостей та неподання виправленої декларації у зазначений строк, додавши підтвердні документи (абз. 3 ч. 4 ст. 45 Закону) та через персональний електронний кабінет Реєстру. Для цього необхідно створити нове повідомлення у вкладці «Мої повідомлення». Слід деталізовано описати виявлені неточності або помилки, пояснити причини зазначення недостовірних відомостей, додати підтвердні документи (за наявності).


Зверніть увагу, що надання письмової відповіді Національним агентством на лист / повідомлення в персональному електронному кабінеті Реєстру про виявлені недостовірні відомості в декларації законодавством не передбачено. Водночас подані таким чином відомості мають бути розглянуті НАЗК під час повної перевірки цієї декларації, у випадку їх подання до початку проведення повної перевірки декларації. 

Подавайте свої декларації вчасно та без помилок!

Будьте здорові та у безпеці!


Нагадуємо, що  отримати додаткову консультацію можна, звернувшись до уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції, утвореного (визначеного) відповідно до ст. 13-1 Закону (в установі, де Ви працюєте, або до Уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області: проспект Незалежності, 1, кабінет №13, м.Первомайський,Харківська обл., 64102, тел./факс (05748)3-10-10, e-mail: pervomradaantycor@gmail.com, а також направивши офіційного листа на електронну пошту info@nazk.gov.ua або за телефоном контакт-центру (044) 200-06-94).

Не знайшли відповідь на своє запитання у Базі знань – телефонуйте (044) 200-06-94.


Застереження! Опублікована вище інформація є чинною станом на дату публікації, може оновлюватися відповідно до змін законодавства та/або доповнюватися на основі запитів користувачів. Радимо орієнтуватися на роз’яснення, викладені у Базі знань, адже саме тут вони систематично оновлюються та є найактуальнішими.


Джерело інформації: Вебсайт НАЗК

#Декларуйся #Декларування2022 #ДекларуванняОМС

Переглядів: 468
Дата публікації: 11:27 17.11.2023
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Відшкодування вартості отриманих послуг при самостійному санаторно-курортному лікуванні на території   18.06.2024
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА ПЕРІОД 2024‑2   18.06.2024
Щомісячна адресна грошова допомога дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України   12.06.2024
Щомісячна адресна грошова допомога на оплату житлово-комунальних послуг   12.06.2024
Звіт про періодичне відстеження результативності рішення міської ради від 11.09.2014 №1051-61/6 "Про   07.06.2024
Виплата часткової компенсації за виготовлення та встановлення пам’ятних знаків (надгробків) на могил   03.06.2024
Компенсація оплати за навчання захисникам і захисницям України   03.06.2024
Співпраця з КНП "Центр Життєстійкості". Про надання послуги життєстійкості   03.06.2024
соціальна картка Терцентр   22.05.2024
соціальна картка Життєстійкість   22.05.2024
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>