Виплата щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України
Виплата щомісячної адресної грошової допомоги 
для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України

Виплата щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України

Управління соціального захисту населення Первомайської міської ради Харківської області інформує

З метою реалізації комплексної Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки рішенням Харківської обласної ради від 10 квітня 2024 року № 835-VIII  затверджено Порядок використання коштів обласного бюджету на виплату щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України.

           Відповідно до затвердженого Порядку виплата щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі здійснюється членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які зареєстровані та фактично проживають на території  Харківської області (крім м. Харків). Розмір грошової допомоги має відповідати розміру пільги, наданої відповідно до положень Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», - до 50% (але не більше ніж 100% з урахуванням виплат з державного бюджету) плати за користування житлом (квартирна плата) та за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами) в межах середніх норм споживання відповідно до соціальних нормативів користування зазначеними послугами.

           Виплата щомісячної допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг (далі – щомісячна допомога) здійснюється Обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України (далі - заявники), які  перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України як отримувачі пільги, з місяця подання заяви.

          Для виплати щомісячної допомоги заявнику необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання із  особистою заявою та засвідченими в установленому чинним законодавством порядку копіями таких документів:

  •  паспорта громадянина України  (всіх заповнених сторінок) заявника, при      наданні копії ID-паспорта (лицьового та зворотного боку) необхідно надати витяг із Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання заявника. У разі якщо адреси зареєстрованого та фактичного місця проживання не збігаються, надається копія документу, що підтверджує місце фактичного проживання заявника;

  • довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача адресної допомоги (у разі якщо заявник має ID-паспорт, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не подається);

  • посвідчення члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України;

Також необхідно надати довідку про відкриття заявником поточного рахунку в банківській установі.

         Заява та зазначені документи подаються в паперовій чи, за технічної можливості, в електронній формі.

         У разі смерті заявника, якому призначено щомісячну допомогу, остання сума виплати розраховується за повний місяць, в якому настала смерть заявника.

         У разі зміни обставин, які можуть вплинути на право отримання щомісячної допомоги, заявник повинен в 10-ти денний термін повідомити про це управління соціального захисту населення.

           Прийом заяв та документів для виплати щомісячної допомоги здійснюється в управлінні соціального захисту населення Первомайської міської ради Харківської області за адресою: м.Первомайський, Четвертий мікрорайон, буд.21, каб.21, тел. для довідок (05748) 3-41-92, е-mail: uszn@pervom-rada.gov.ua

Час роботи управління:  понеділок-четвер з 08.00 до 12.00 год., з 13.00 до 17 год., п’ятниця з 08.00 до 15.00 год.  

 

Переглядів: 253
Дата публікації: 10:59 29.04.2024
Міський голова
Надіслати електронне звернення
Надіслати запит на інформацію
Анонс подій
Подій не заплановано
Нові та оновлені сторінки
Посилання
 
 
 
 

 

 
Пошук
Міська владаМіський головаМіська радаКерівний складСтруктураВакансіїЗаходи щодо запобігання корупціїГрафік особистого прийому громадянГрафік виїзних прийомів громадянІнструкція з діловодства у виконавчому комітеті Первомайської міської ради (зі змінами Розпорядження міського голови від 01.04.2020р. №59)ДокументиРезультати поіменного голосуванняРішення Первомайської міської ради Харківської областіРішення виконавчого комітету Первомайської міської радиРозпорядження міського голови з основної діяльностіПроекти рішень Первомайської міської радиПроекти рішень виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської областіПереліки розпоряджень міського голови з основної діяльностіПротоколиАрхів рішень Первомайської міськради Харківської областіАрхів рішень виконавчого комітету Первомайської міськради Харківської областіПрозоре містоБюджет та фінансиПоточна діяльністьДокументиКомунальна власністьЖитлові питанняЗакупівліОчищення владиВідкриті даніДоступ до публічної інформаціїРегуляторна політика
Первомайська міська рада Харківської області >>>